Olavxxx Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Har aldri hatt sansen for dell og har fermdeles ikke sansen for dell :-) Elendig oppløsning, alt for tykk, for tung.. Kan godt være de skal appellere til andre enn meg, men.. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 har faktisk en inspiron 500m på skrivebordet som har blitt brukt daglig siden den ble kjøpt tidlig i 2003... batteriet har dødd, ekstra minne dyttet inn, men ellers frisk og rask.. he he, lykkelig uviten. Dagens "trege" pcer er nok kjappere. (mange generasjoners gap nå). For all del, lykkelig uviten er ikke nødvendigvis negativt. Oppgraderingskarusellen går alltid rundt og de fleste oppgraderer før de egentlig må. Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Jeg synes det virker som det er litt for lettvint å trekke slutningen at denne maskinen kun leveres med lav oppløsning, når den leveres med HD i SE-utgaven. I andre tester har jeg sett tilsvarende spesifikasjonslister som den i innledningen hvor det står f.eks. 1366x 768 / 1920x1080. Jeg kan ikke skjønne at det ikke skulle være like riktig, eller endog vel så riktig i dette tilfellet? Det er jo også SE-utgaven som faktisk er testet her, så det hele blir da vel nokså misvisende fra HWs side? Endret 11. september 2012 av trygvan Lenke til kommentar
Kimm0n0 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 For dårlig oppløsning for meg også... Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg bestilte 17"-versjonen til en kompis av meg. Satte inn 120GB Intel 330. Er mektig imponert over hvor godt den greide å kjøre spill i 1080p med 650m-kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå