ADT Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Dell har har dratt nok en kanin ut av hatten, og denne vil nok selge godt. Test: Dell Inspiron 15R Lenke til kommentar
B25S Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Haha, latterlig oppløsning ja. Mobiltelefonen min er bedre oppløst. Det er fin oppløsning på Special Edition da. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Mobiltelefonen min er bedre oppløst. Per, du lyver! Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Overskriftene som begynner med «denne» eller «dette» og viser til et eller annet halvdårlig bilde er ufattelig teite. Slutt med dem. 6 Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Min teori: Overskrifter som begynner med denne og dette er laget for ikke å gi nok informasjon om hva artikkelen handler om, men samtidig vekke nysgjerrighet. Da må folk klikke seg inn på artikkelsiden og det generer reklameintekter. Its all about the money. Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Åpenbart. Men en forside som er full av «denne» og «dette» virker veldig uprofesjonell. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Maskinen ser ut som den er fra tidlig 2005? Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hovedforskjellen på Asus N56VZ og Dell Inspiron 15R SE er 5-10% ytelsesforskjell på skjermkort og prosessor, med dertil hørende varme- og støyutvikling (Asus som den kratigste). Pr dags dato koster de det samme gitt at du vil ha blu-rayspiller, så får den enkelte velge hvilke faktorer som vektlegges mest. Uten blu-rayspiller kan du få 15r SE billigere. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Synes maskinen ser kjempe fin ut. Matt skjerm, matte overflater, kunne gjerne vært helsvart da. Ser også ganske solid ut Lenke til kommentar
baguett Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 1366 x 768 piksler oppløsning W H Y? 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Tror ikke den vil selge så godt. Det jeg venter av Dell er at de kan produsere en god XPS-linje. En med 1920x1080 oppløsning IPS, SSD og fyldige høyttalere ala de på L502X og pakke det inn i et originalt design. Da vil den selge bra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hovedforskjellen på Asus N56VZ og Dell Inspiron 15R SE er 5-10% ytelsesforskjell på skjermkort og prosessor, med dertil hørende varme- og støyutvikling (Asus som den kratigste). Pr dags dato koster de det samme gitt at du vil ha blu-rayspiller, så får den enkelte velge hvilke faktorer som vektlegges mest. Uten blu-rayspiller kan du få 15r SE billigere. Hovedforskjellen i praksisk vil eg heller påstå er 1024512 pixler (ca. dobbelt så mange). Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Skulle jeg bruke 7500 på bærbar ville Asus helt klart vært førstvalget. LCD på 1366 x 768 med relativt slapp grafikk er ikke bra nok til prisen Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hovedforskjellen på Asus N56VZ og Dell Inspiron 15R SE er 5-10% ytelsesforskjell på skjermkort og prosessor, med dertil hørende varme- og støyutvikling (Asus som den kratigste). Pr dags dato koster de det samme gitt at du vil ha blu-rayspiller, så får den enkelte velge hvilke faktorer som vektlegges mest. Uten blu-rayspiller kan du få 15r SE billigere. Hovedforskjellen i praksisk vil eg heller påstå er 1024512 pixler (ca. dobbelt så mange). Nope. Oppløsningen på de to er lik. Sjekk igjen. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Bra med 4 usb3 porter, synes det er tragisk at flere maskiner for bedriftsegmentet i 2012 kommer med en eller et par usb3 porter og resten usb2, slik som Lenovo's L430 (1 usb3 port, 3 usb2) Lenke til kommentar
Shumatsu Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 har faktisk en inspiron 500m på skrivebordet som har blitt brukt daglig siden den ble kjøpt tidlig i 2003... batteriet har dødd, ekstra minne dyttet inn, men ellers frisk og rask.. Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Mobiltelefonen min er bedre oppløst.Per, du lyver! Mange telefoner nå med 1280x800. Det er stortsett like mye pixler som laptopen her har. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 1366 x 768 piksler oppløsning Dealbreaker. Om jeg kunne fått SE versjonen uten skjermkortet og uten å betale blodpris for SSDen (som jeg lett kunne byttet selv fra en harddisk) hadde dette vært en mulig kandidat for oppgradering. Om ikke laptoppen min dør før det tror jeg jeg vil vente på Haswell neste sommer. En laptop fra 2007 med 2.0GHz C2D, 4GB RAM og en 128GB Force GT holder overraskende bra til studentbruk. 1280x800 oppløsning på 15,4" skjerm er det største ankepunktet (samt batteritid), og å gå ned i piksler i høyden er uaktuelt. Lenke til kommentar
skrivefeil Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Det e faktisk all about the all about the dum dum duh dee dum dum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå