Spillredaksjonen Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Delta i konkurransen om profesjonelt spillutstyr. Les hele saken Lenke til kommentar
Fillfall Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Får satse på at jeg vinner for en gang skyld. Endret 8. september 2012 av Fillfall Lenke til kommentar
Fillfall Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Slett Endret 8. september 2012 av Fillfall Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hah! Med dobbelpost kan du glemme å vinne! Synd! Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Har bursdag på søndag! Hadde passet utmerket å vinne Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Bare dumt at disse spørsmålene var så alt for lette å google, når jeg for en gangs skyld kunne de. Lenke til kommentar
supercalle Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg trenger sårt et nytt tastatur og det gjør aldri noe med ekstra headset + mus Skal vell ikke påstå jeg har fortjent å vinne så mye mer enn andre som klarer å svare riktig på spørsmålene, men det er jo alltids gøy å vinne! Lenke til kommentar
Gjest Slettet bruker - Oi8OM09L2w Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Trenger sårt ny mus siden min mus har mista scroll wheelet og er umulig og bruke har heller ikke noe headset så hadde vært veldig fint med det... Lenke til kommentar
Slauthor Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Bygger ny pc, så detta hadde jo hjulpet! Men lykke til alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå