Nabo`n Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Har lagt inn det meste på nytt på en pc 800 mhz Men den er treg ved oppstart av word og exel er det noen som har noen løsning? Virket normalt før kjører win xp (orginal) Lenke til kommentar
Isdas Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hei Skaff deg en ny CPU du . Hilsen Isdas Lenke til kommentar
Osram Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Skaff deg en ny CPU du Eller skaff deg råd fra noen som har greie på det de prater om. Kjører undervisning i XP på PIII - 450 glatt, aldri problemer med hastigheten. Kan skyldes mange ting. Er det Office XP? Er det bare Excel og Word eller resten av Office programmene? Hvor tregt er tregt? Alle service packs? Norton antivirus med Office-plugin? Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 hvor mye ram har du? bør ha minst 256 for å kjøre xp + andre programer.. ny cpu.. omfg jeg har en 500mhz og office 2000 funker fint på den Lenke til kommentar
Osram Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hvis de er veldig trege er det ikke mangel på ram. Kjører undervisning som nevnt over med 128 MB uten problemer. Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hvis de er veldig trege er det ikke mangel på ram. Kjører undervisning som nevnt over med 128 MB uten problemer. har du xp på ei maskin med 128 ram? xp krever minst 64 for å kjøre noenlunde ok.. og det bruker oppi 195(eller mer) hvis du har ei "ram-rik" maskin Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 har du xp på ei maskin med 128 ram? xp krever minst 64 for å kjøre noenlunde ok.. og det bruker oppi 195(eller mer) hvis du har ei "ram-rik" maskin Det er ingen problem å kjøre XP med 128 mb ram. En kompis av meg med 128 mb ram, 500 mhz og TI4600 (Vet det er overkill på den pc'en, men han skal kjøpe ny snart). Det fungerer helt fint, og han kan spille MOH:AA minst like bra som på 98/ME. At XP bruker 195+ ram på ram-rike maskiner, har ikke noe å si for en maskin med 128 mb ram. Er det mindre ram legger Windows fler ting i Swap-filen istedenfor, og jo mer ram man har, jo mindre brukes swap filen. PC'en vil jo bli litt tregere med mindre ram, ettersom HD'en må jobbe mye mer når Swap-filen skal brukes så mye. Lenke til kommentar
Osram Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Som sagt: Det er ikke noe problem, ihvertfall så lenge det ikke ligger masse annet og kjører i tillegg. Som regel kjører de IE, Outlook og minst et Office-program samtidig. Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 ja.. det er fult mulig å kjøre word i xp på ei maskin med 128 ram men hvis du skal samtidlig høre på en 192kbits mp3 og laste ned den siste windows updaten (f.eks) så kommer det til å gå sakte.. Lenke til kommentar
Osram Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Eh... Nei, det gjør det ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 nei.. ikke nødvendigvis.. jeg trenger f.eks ikke bli påvirket av tyngdekraften nødvendigvis.. jeg skal hoppe opp til månen imorgen. ingenting er nødvendigvis ... Lenke til kommentar
Osram Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Og poenget med det var...? Du fastslår at noe kommer til å gå tregt, jeg har erfaring for at det du sier ikke stemmer. Vi kan begge slå fast at tyngdekraften faktisk virker. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Defragmentere HD'n..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå