heiheihallohallo Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Har gått inn i en liten periode hvor jeg har ufattelig lyst å spille noen zombie spill. Jeg liker spill hvor zombiene kommer i waves, mye som på Nazi zombies på Cod: World at War og Zombies på Black Ops, eller zombie spill hvor man får oppgraderinger osv. men dette er overhodet ikke nødvendig. Fortrekker fps, men det er ikke det viktigste. Sånn halveis gode grafikker ville også vært fint! Her er en liste av hvordan zombie spill jeg har allerede spilt: -Dead Island(ufattelig gøy med de 100++ våpnene og kombisjonene, samt. Leveling, må nok spille meg gjennom dette igjen) -Black Ops og World at War. -Dead Rising 2(ble ikke blodfan for å si det sånn) -DayZ Tusen takk for alle innlegg:) EDIT: La til DayZ. Endret 8. september 2012 av Noodlemaster Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Day Z, Dead Nation, Left for Dead 1 og 2, Dead Space, Resident Evil serien. Hvis du er vågal og ønsker noe litt mer rolig som fokuserer på historiefortelling kan du prøve Walking Dead. Lenke til kommentar
Kentucky Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 For min del er Left 4 dead det beste zombie spillet ute. Skikkelig team basert spill. eneste minsuet at du treffer sjelden gode folk å spille med. Resident Evil tilogmed 4ern er knall spill. Nr 5 i serien faller litt utenom for meg. Lenke til kommentar
heiheihallohallo Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 Takk for svar! Hvilken Left 4 Dead er best/mest spilt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Left 4 Dead 2, er best fordi den har flest DLC, og den siste DLC overfører alt innhold fra Left 4 Dead til Left 4 Dead 2, med andre ord du får begge spillene dersom du går for toeren. Edit: innhold fjernet. Endret 8. september 2012 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Project Zomboid om du vil ha en lettvekter (grafikkmessig). Ellers kan du jo sjekke ut Killing Floor, litt i samme gate som Left 4 dead. Dersom du ikke har L4D vil jeg anbefale deg at du skaffer deg toeren, samt noen venner å spille med. Ellers virker det jo som om du har kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå