AudiA3 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Fikk for litt konstatert at jeg ikke tåler gjær, og dermed heller ikke vin eller øl Håper det finnes noe uten gjær, eller medmye mindre innhold av gjær? Please, noen tips? Lenke til kommentar
blinc Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Har ikke hørt om det. Gjær er det som lager co2 i øl (pluss mye av smaken), så blir nok ikke ekte øl uten en dose gjær. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Fikk for litt konstatert at jeg ikke tåler gjær, og dermed heller ikke vin eller øl Håper det finnes noe uten gjær, eller medmye mindre innhold av gjær? Please, noen tips? På ordentlig, eller var det en alternativ behandler som påsto det? Anonym poster: ba6e7d5213465cdba308653901450e72 Sprit. Blir ikke mye gjær med opp igjennom destilasjonsapparatet. Hvor allergisk er du mot gjær? Hva slags gjær er du allergisk mot? Det varierer hvor mye gjær som er tilstede i forskjellige typer øl, enkelte er også såpass filtrert at de er gjærfrie. (Men fremdeles fins det spor av proteiner som stammer fra gjæringen.) Anonym poster: 9b02286233c4ea06cc07996be0916fe8 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Gin, vodka og rum er etter hva jeg fant ut spriten med minst gjær. Når det er sagt så er gjærallergi en typisk homøopatdiagnose. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå