Takis4 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 hallo! Jeg er en 18 år gammel gutt som tenker å begynne seriøst med styrketrening 4 ganger i uken. Og lurte derfor på om noen har noen bra øvelser for dette: Biceps, Triceps, Bryst, Skuldre, Bakside skuldre, Rygg og Mage. Kan en del om bein så det blir ikke noe problem. Jeg vet om noen par øvelser på de nevnte over, men ikke nok. Så bare kom med de øvelsene dere har. Og trenger ikke tenke på det tekniske, det skal sjekkes ut og trenes inn før jeg starter for fullt. Er altså ute etter navnene på øvelsene Håper på gode svar Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Curls, triceps extensions, benkpress, skulderpress, facepulls, bred roing i kabel, kabelcrunches. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Begynn med øvelser som knebøy, markløft og benkpress. Deretter kan du legge inn militærpress, roing og nedtrekk/pullups. Det er ikke mange øvelser som skal til for å få et komplett program om du kjører baseøvelser. Lenke til kommentar
roaldhansen100 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Kanskje du også kan trene rykk og støt også. Dette er to øvelser som er meget krevende å få til med riktig teknikk. Også har man alle de forskjellige variantene av disse to øvelsene. Rårykk, styrkerykk, råvending, overstøt og rykk-drag. I disse øvelsene hjelper det med fleksibilitet og god spenst Endret 1. oktober 2012 av roaldhansen100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå