Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker hun meg? Hvordan skal jeg gå videre?

Anbefalte innlegg

Det er en jente på skolen jeg liker, så det jeg gjorde var at jeg likte profilbildet hennes på facebook. Hun likte så mitt tilbake, men det hadde hun gjort på flere av de som hadde likt profilbildet hennes, men ikke alle. Likevel tenker jeg at dette kanskje bare var for å like tilbake, og at hun på en måte gjorde det på alle som likte hennes. Etter at hun gjorde det likte jeg enda et av bildene hennes, som hun akkurat hadde lagt opp. Dagen etterpå på skolen sa hun "Hei" og navnet mitt til meg da hun gikk forbi meg, og jeg hilste tilbake.

Både før og etter at jeg likte bildene hennes og det, har jeg klart å oppnå øyekontakt med henne.

Tror dere hun liker meg? Hva skal jeg gjøre videre? Poke henne på facebook, hilse på henne når jeg ser henne...? Anonym poster: e869942710f4fd1b934eff3c4d6bb3d2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig vanskelig å si egentlig. Kan du ikke prøve å snakke med henne på f eks skolen? Å poke blir rett og slett kleint. Hvis du begynner å snakke med henne burde du kunne merke ganske fort om hun liker deg eller ikke.

Joda, men nå har jeg ikke snakket med henne før, da er jeg litt nervøs for å bare gå opp til henne og begynne å snakke. Anonym poster: e869942710f4fd1b934eff3c4d6bb3d2

Lenke til kommentar

Skjønner at dette kan være litt vanskelig. En ide for å gjøre det litt lettere for deg å snakke med henne kan være å sjekke hvilke interesser hun har på for eksempel Facebook og prøve å snakke med henne om dette. Uavhengig av hva du gjør må du uansett manne deg opp og snakke til henne. Å plutselig prate med henne på Facebook uten å noen gang ha snakket med henne på ekte kan fort bli litt rart og jeg tror hun mest sannsynlig vil sette mer pris på om du snakker til henne face2face.

Sånn btw, hvilket skoletrinn går dere på?

Lenke til kommentar

Sorry, jeg vil ikke være streng men. Hva faen?

En jente likte profilbildet ditt og du tror hun er interessert? Hva F er verden blitt til? Facebook ødelegger den utviklingen vi menn hadde før på jentefronten... Det som skjer på facebook er KUN på facebook. Ikke ta det videre til virkeligheten. Argh...

Vil du vite om hun liker deg? Snakk med henne (I VIRKELIGHETEN). Finn ut om hun liker deg ved å flørte med henne for å så se om hun flørter tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sorry, jeg vil ikke være streng men. Hva faen?

En jente likte profilbildet ditt og du tror hun er interessert? Hva F er verden blitt til? Facebook ødelegger den utviklingen vi menn hadde før på jentefronten... Det som skjer på facebook er KUN på facebook. Ikke ta det videre til virkeligheten. Argh...

Vil du vite om hun liker deg? Snakk med henne (I VIRKELIGHETEN). Finn ut om hun liker deg ved å flørte med henne for å så se om hun flørter tilbake.

What happens in FaceBook stays in Facebook!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...