Villfaren Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Kunne noen fortalt meg enkelt om hva forskjellen mellom desse er ? Har forstått det sånn at det har noe med måten en usb fungerer på, men forstod ikkje forskjellen mellom slave og host som det stod på nettet. Så hadde satt pris på om noen kunne forklart Takk Lenke til kommentar
blinc Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Tradisjonell usb har en bestemt host og en bestemt slave. Eksempel er pc (host) og en mus (slave). En slave kan bare gi data når host ber om det. Altså host kontrollerer alt. OTG USB er enheter som kan operere både som slave og host. 1 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 Takk for svar. Kan eg som en helt vanlig bruker dra noen fordeler med dette? Hva kan den f.eks brukes til? Lenke til kommentar
blinc Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Takk for svar. Kan eg som en helt vanlig bruker dra noen fordeler med dette? Hva kan den f.eks brukes til? Ta mp3 spilleren din. Den er slave når den er koblet til pc. Med OTG Usb kan man eksempelvis koble mp3 spilleren til en minnepinne, hardisk osv og nå kan mp3 spilleren operere som host og spille av filer fra disse. Mange muligheter kan komme ut av dette. 1 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Ser eg har glemt å svare deg Takk for svar, eg forstod det no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå