Harald Gjerholm Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Nå kommer den . høsten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Herlig,men ville kanskje dempet fargen på busken i forgrunn ett lite hakk...stikker seg litt mye ut synes jeg...resten er bare å beundre;) Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Liker nok vers.2 best. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 Mange takk for kommentarer. Bildet faldt helt sammen etter nedlastingen, så også det forrige. De er ikke i nærheten av orginalen. Lurer på hvorfor. Lenke til kommentar
se# Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Enig i at versjon 2 ser mer naturlig ut. Vil du gjøre det enklest mulig for deg selv og de som skal se bildet mht farger så lønner det seg å laste opp med sRGB-fargeprofil. Endret 8. september 2012 av se# Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Mange takk for kommentarer. Bildet faldt helt sammen etter nedlastingen, så også det forrige. De er ikke i nærheten av orginalen. Lurer på hvorfor. Når du saver for web,pass på att du da lagrer fila i sRGB,før du sender den ut på nett..mener å ha lest att det kan skyldes nettopp det..men er neimen ikke sikker om jeg husker rett;) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 Jeg bruker SRGB og har gort som vanlig men syns bildekvaliteten i forhold til orginalen er betydelig svekket på de siste par bildene mine. Mulig jeg har vært for hardhendt med noe. Mye rart. Ellers takk for kommentarer. Lenke til kommentar
se# Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Begge versjoner ligger med Adobe RGB profiler, det var derfor jeg kommenterte bruk av sRGB. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Jammen har du rett se#. Bildet er tatt i sRGB men det er et fake HDR og da har jeg lagt det ut med adobeRGB. Nytt bilde i sRGB - ble bedre det. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg bruker SRGB og har gort som vanlig men syns bildekvaliteten i forhold til orginalen er betydelig svekket på de siste par bildene mine.Mulig jeg har vært for hardhendt med noe. Mye rart.Ellers takk for kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg