L.Nilsen Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) hm Endret 29. juli 2014 av L.Nilsen Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Kosthold, kosthold og kosthold. Om det er bra eller dårlig kommer jo an på hva du vil oppnå. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Virker som om du har lagt på deg mye fett. Spiser du veldig mye? Målte du deg på samme vekt? Uansett, les deg opp og finn deg et skikkelig styrketreningsprogram. Benkpress, biceps og alt anna høres ganske dumt ut. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hei, jeg startet og trene før 3 uker siden idag. og når jeg veide meg fikk jeg sjokk.. jeg veide altså 86kg, og før 3 uker siden veide jeg 80kg. er 186cm høy.. er det unormalt? er det bra eller dårlig? jeg trener 3-4 ganger i uken.. 20-30 Minuter på tredemølle Benkpress+ biceps og alt anna Med mindre man er undervektig er det selvfølgelig en dårlig ting. Du legger ikke på deg mer muskler av å gå opp f.eks 3 kg i uka mot 0,5 kg. Med så kjapp vektøkning kan jeg garantere deg at nesten alt er fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå