tomas1401 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg har et lite problem. Det er en stund siden (halvt år) siden jeg var seksuelt aktiv, da meg og kjæresten skulle ha sex fikk jeg veldig vondt. Jeg så under dyna og det så helt rart ut. Fra midten av penisen er den bøyd ca 20grader opp. slik at den ser nesten like bøyd ut som en bomberang. Det gjør ganske vondt og den blir ikke stor på bøyningspunktet. Hva må jeg gjøre? noen som har noen innspill på hva jeg skal gjøre nå? Mvh Gutt på 21 som er engstelig :/ Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Gå til legen. Et forum kan ikke gi diagnose. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 1: Møt opp på din lokale legevakt 2: Forklar problemet 3: ????? 4: Profitt 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Bare lege kan fikse dette ja Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Stikk penisen din inn i USB-porten din, så skal L4r5 se på det straks. Endret 8. september 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Stikk penisen din inni USB-porten din, så skal L4r5 se på det straks. Det verste er at jeg faktisk er tilbøyelig (fint ord ...) til å tro på metoden ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå