Steffenss Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Leter etter et billigt Headsett (Bluetooth hadde vært fint) som kan brukes når man kjører motorsykkel. Vil helst ungå å bruke vanlige ørepropper da de ikke er såpass egnet til å ha inni hjelm. Noen som vet om noe som kan brukes til å ha inni en hjelm til under 500? Kan sikkert strekke meg litt lengre om det er Bluetooth. Lenke til kommentar
Araho Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Det enkleste er å skaffe deg et Koss Portapro, ta av bøylen og stapp padsa i hjelmen Du får ikke Bluetooth, men det er mer enn lang nok ledning uansett hvor du vil plugge de inn. Dette gjorde jeg forrige gang jeg var på tur, fra Smøla til Molde, en tur på ca to timer, uten ubehag. Fant tilfeldigvis ut at den lokale Coopen på Smøla hadde medlemstilbud på PortaPro den helga jeg var der Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Hvordan fester man de i hjelmen? Lenke til kommentar
Steffenss Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Kan bruke teip Lenke til kommentar
Araho Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Finnes utallige måter å feste de i hjelmen. Borrelås, teip, whatever. Jeg har såpass trang hjelm at jeg slapp å feste de, bare dro de inn når jeg tok på meg hjelmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå