EspnV Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Har i hele kveld lett etter en bra utskrift eller et bra bilde av logoen som Kate Beckinsale har på "uniformen i Underworld filmene. Den logoen jeg sikter til er denne Noen som vet hvor jeg kan finne denne eller et bilde? Mvh EspN Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Hvis du vil så kan jeg tegne den opp for deg i Adobe Illustrator? Endret 25. september 2012 av Coffey 1 Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 Ja jøss! Får du til det er du jo en engel!? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Jada, det er alltid bra å få trening i det programmet! Men jeg fant ut at jeg ikke har det installert for øyeblikket. Derimot tegnet jeg den ganske fort opp i Photoshop: Hva skal du egentlig bruke den til? EDIT: Jeg kan eventuelt tegne den opp i Illustrator ganske snart, etter at jeg har formatert og shit. Endret 27. september 2012 av Coffey Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Ahh! takk! Skal bruke den i en tattoo. Den logoen, et litt miksa portrett av Kate/Selene og en tekst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå