collargoll Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Alone revisited Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
photogurl Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Kunne vel ha tenkt meg båten litt mer ut på siden av bildet. Den er ikke helt midtstilt, men for mye midtstilt i mine øyne. Ellers hadde det ikke skadet om du hadde dratt fargene litt ned tror jeg...bildet er i utgangspunktet ganske fint, men spesielt de overdrevne fargene ødelegger. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Liker stemningen du formidler her. Vanligvis vil man av kompositoriske grunner unngå å midtstille hovedmotiv, men her er jeg sannelig ikke så sikker på om dèt er et poeng. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg må nok si meg enig i det Trond Olav sier angående komposisjonen og jeg finner den behagelig. Fargesjatteringene har du visst ødelagt noe med enten feil fargebehandling eller/også feil fargetemperatur slik at fargene "flyter" noe over. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Mener bildet hadde blitt mye bedre med en langt svakere farge,for meg drukner detaljene i trærne,som en fargegrøt..mener ikke å være brutal altså. Lenke til kommentar
collargoll Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 Hva farger angår så ser jeg at disse er langt mere intense enn hva orginalen er. Det er også forskjell på om dere ser bildet i fullstørrelse og liten størrelse. Bare det å gå til fullstørrelse demper fargene betraktelig. Gudene må vite hva som er skjedd her. Kanskje ble komprimeringen for brutal da det også er "grøtete" i bakgrunnen. Hva komposisjon angår forsøkte jeg å croppe det slik at båten ble mindre sentralt i bildet, men endte opp med at jeg likte denne bedre, faktisk. Reglene må brytes av og til for å få litt variasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg