HarGal Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Hei, jeg trenger hjelp med å diagnostisere min bærbare datamaskin, en ASUS G73S(W). Problemet: Maskinen låser seg helt tilfeldig. Skjermen, musepekeren og tastaturet fryser, og eneste utvei er å starte pcn på nytt. Noen ganger fryser maskinen innen minutter, andre ganger kan det gå en halvtime-time. Det er ingen unormal støy fra maskinen, og den er heller ikke overopphetet. Når maskinen starter på nytt fryser den noen ganger i oppstartfasen, andre ganger virker det som om ingenting har hendt. Windows gir meg valget mellom "startup repair(?)" og å starte maskinen på vanlig måte. Startup repair prøver å stille maskinen tilbake til et tidligere tidspunkt der maskinen fungerte som den skulle. Desverre ser ikke det ut til å fikse problemet. Jeg trenger derfor hjelp til å få en idé om hva som kan feile maskinen min. Takk på forhånd! Endret 7. september 2012 av HarGal Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Du har ikke Atheros Wireless Network Adapter? Last i så fall ned oppdatert driver! Min PC frøs og fikk BSOD, det var på grunn av en Atheros driver fra 2009... Jeg har en G73J Endret 7. september 2012 av Peder82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå