gorefeast Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Life Support Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Hadde det ikke vært deg, ville jeg antagelig gitt deg på båten !! Men har bittelitt blitt kjent med deg..bare ørlite..og derfor lar jeg dette passere . Grei fredagshumor ta det rolig gorefeast alle kan møte den her ...He.he . Endret 7. september 2012 av TerjeSolheim 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Haha... det var en morsomt bilde ... MIn life-support er ut i skogen med fotoapparat... funker det og. Have fun! 1 Lenke til kommentar
gorefeast Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 He he.. Bare tuller. Ikke så gale. Holder meg godt oppegående uten "life Supporten" Men ett par kalde skal det nok bli ja, uansett TerjeSolheim Er ikke så galen som jeg ser ut som, he he Så definitivt ikke feil det Jentungen 1 Gassmaska lå der, og ølboksen var åpnet, så tenkte dette må jo bli bra bilde, he he Have fun Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Morsomt bilde, og fin spontanitet i utnyttelse av tilfeldige rekvisitter. 1 Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Kult bilde. Ølboksen ute av fokus trekker litt ned. Ha en fin aften 1 Lenke til kommentar
gorefeast Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 Takk for det Trond Og Buddha Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Dette syntes jeg var et flott fotografi! Det er et morsomt bilde men alikevel har det noen seriøse aspekter. Samtidig har det mye dybde, vekker nysgjerrighet og er generelt mainstream likbart Kjempebra jobbet! Lenke til kommentar
gorefeast Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Takk takk IceBlitz Kjekt å høre att det falt i smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg