pepsi1max Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg var i et godt forhold i 9 måneder,(vet ikke om dere syntes det er lenge, men jeg syntes det er en god stund) Hun slo opp for ca en måned siden og sa hun bare ville være venner, noe jeg i en viss grad har klart den siste uka. Men jeg er villt forelsket i henne fortsatt og jeg greier ikke å stoppe å tenke på henne. Jeg har prøvd å vinne henne tilbake med en typisk film scene aktig ting men uten hell. Jeg har forsovet skjønt at hun ikke kommer til å ta meg tilbake som kjøreste men jeg klarer ikke å gi slipp på det lille håpet jeg har. Det har gått utover jobben hvor jeg ikke klarer å konse, så jeg kutter og skader meg selv hele tiden. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å få henne tilbake? Jeg er bare 18 så jeg vet jeg har mange år igjen å finne meg dame på, men jeg er fryktelig elendig i ansikt til ansikt konfrontasjon. (Unnskyld hvis det er noen skrivefeil, men jeg har hatt skoleproblemer) Lenke til kommentar
sungun Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Get over it.. Tøft i starten, men blir lettere. Er hun ikke interessert, så er hun ikke verd bryet. Mange fisk i havet osv.. Og bruk verneutstyr på jobb. 2 Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Det er mange som sier (som ovenfor) at det er mange fisk i havet. Men når det er EN jente man tenker på, og vil ha, så betyr ikke de mangetallige fiskene noe som helst. Men uansett, hvis det nå begynner og bli ganske tydelig at hun ikke vil ha noe mer med deg og gjøre som kjæreste, så er det beste du kan gjøre for deg selv er og slette henne fra FB, mobil og alt av medier du bruker. Dermed kommer du heller ikke til å se verken navn eller bilde av henne, noe som VIL gjøre det lettere for deg å kommme over henne. (Trust me, er ikke så lenge siden jeg gjorde dette selv. Hadde vanskeligheter for å glemme damen, tenkte på henne konstant hver dag. Helt til jeg bestemte meg for at det var nok! Slettet henne og alt som minte meg om henne, og vips! Gikk det etter kort tid utrolig mye lettere og glemme! 1 Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Anbefaler at du slutter helt å ha kontakt med henne inntil videre. Hun forsøker sikkert bare grei med deg som tilbyr vennskap, men det gavner det ikke litt engang så lenge du bruker vært eneste ledige sekund på noen tafatte vinne henne tilbake fremstøt. Bare å forlenge pinen. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Ikke prat med henne. Nei, jeg mener ikke neste uka, jeg mener for alltid. Hva er vitsen med å være venn med en eks? De er ekser for en grunn, og slik skal de forbli. Du finner noe nytt å bedre ganske kjapt skal du se 1 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Bare la det gå sin gang, du kommer over det. Kan jeg spørre hva du gjorde som var filmsceneaktig? Ble jævlig nysgjerrig Lenke til kommentar
pepsi1max Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Takk for tilbakemeldingene Jo filsmscene greia, dfet jeg gjorde var å finne ut når hun slutta på jobben. Så gikke jeg å kjøpte en rose, pluss at jeg hadde en liten gave hun skulle få siden hu hadde bursdag et par dager tidligere. Når hun slutta, så sto jeg litt oppi gata med en paraply som har sånn stjærnehimmel inni, og det pøs regna Så gikk jeg end på kne og sa et par ting jeg hadde troen på og spurte på en litt indirekte måte om hun ville ta meg tilbake. Lenke til kommentar
chanchan Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Filmscene-klisjéer funker ALDRI hvis hun har slått opp. Vil du virkelig vinne henne tilbake? Finn ut hvorfor hun slo opp, gjør noe med det som var feil med deg(fordi JA, det var noe feil med DEG. Vanskelig å godta, men man slår ikke opp hvis gutten er perfekt), endre på det, vis henne at hun fortsatt vil ha deg. Vis henne at du er noe å samle på. Da kommer hun løpende tilbake. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hvorfor vil du vinne tilbake en som har knust hjertet ditt? Pfft. Slik ser jeg det: Har en jente slått opp med meg er det hennes tap. Da kan hun få lov til å hive i seg så mye pikk hun bare vil og jeg kommer garantert til å finne en som er 100 ganger bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå