Gå til innhold

BK: Høst II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott om du hadde skrevet noe om bildet..hvor er det tatt ?

Hva vil du med det etc ?

Ser jo at det er et blad som har fått høstfarger, men savner litt mer da :hmm:

Mye forstyrrende bakgrunn, særlig i nedre høyre hjørne..det fjerner du lett :)

Ellers fin skarphet på min skjerm .

Endret av TerjeSolheim
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flott om du hadde skrevet noe om bildet..hvor er det tatt ?

Hva vil du med det ?

Ser jo at det er et blad som har fått høstfarger, men savner det over da :hmm:

Skjønner det ble intetsigende for deg, og det er også en god tilbakemelding for meg. Bildet er tatt i min hage, og jeg prøver å få frem det vakre skinnet som kommer frem når kveldsolen skinner gjennom fargene i høst blader, men ser jo at jeg ikke lykkes med det.

Takk for tilbakemelding i alle fall :)

Lenke til kommentar

Nei ronnsol, jeg har aldri sagt at du ikke har lykkes, og jeg blir lei meg når jeg får en slik tilbakemelding .

Jeg prøvde kun å fokusere på hvorfor ditt bilde ikke umiddelbart apperlerte til allmen skue..

Bildet du formidler er kanskje det beste for deg og meg, det eneste jeg egentlig ba om, var litt mer informasjon omkring det :) :) :)

Endret av TerjeSolheim
Lenke til kommentar

Nei ronnsol, jeg har aldri sagt at du ikke har lykkes, og jeg blir lei meg når jeg får en slik tilbakemelding .

Jeg prøvde kun å fokusere på hvorfor ditt bilde ikke umiddelbart apperlerte til allmen skue..

Bildet du formidler er kanskje det beste for deg og meg, det eneste jeg egentlig ba om, var litt mer informasjon omkring det :) :) :)

Beklager, mente ikke at du har sagt at jeg mislyktes, men synes det selv, at jeg ikke får det til :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...