Fuse Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hei, Jeg har akkurat byttet prosessor, hovedkort og ram-brikker i min pc, og nå har jeg noen problemer med lyden. Lyden knitrer/skurrer ca hvert 3. sekund når jeg hører på musikk og den har nå nylig sluttet å funke i visse programmer. Prøvde f.eks å kjøre SC2 istad, og der er det ikke lyd at all lenger. Leste litt rundt på forskjellige forum, og der anbefalte noen å installere gamle Realtek drivere, prøvde dette - ingen forskjell. Jeg har dette problemet med både headset og høytalere. Er det noen som har noen tips? Setter stor pris på svar Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Du bruker det integrerte lydkortet på hovedkortet? Hvilket hovedkort har du? Har du sjekket alle ledninger? Prøvd andre høyttalere/headset? Endret 7. september 2012 av Dipol Lenke til kommentar
Fuse Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Har ikke ett eksternt lydkort, så bruker det integrerte. Jeg har "Gigabyte 990FXA-UD3". Lyden funket fint i går, så skjønner ikke hvordan det kan være noe med ledningene eller med headset/høyttalere. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hvilket høyttaler oppsett bruker du? Det er ikke uvanlig at det oppstår ulyder i anlegg ved bruk av integrert lydkort da disse som regel er av dårlig kvalitet/ytelse. Dette kan selv oppstå mens anlegget er avslått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå