classic1144_InnleggNO Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Har hatt dette problemet i to uker nå, og har allerede prøvd en del ting som f.eks. oppstartsreperasjon, boote til safemode og sjekke enhetsbehandling osv. Noen som har hatt dette problemet eller noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Litt mer info hadde vært greit. Det kan være PSU og driver f.eks - men du kommer med 0 info om HW og hendelsesforløp, så det blir gjetting Lenke til kommentar
classic1144_InnleggNO Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 PSU er en relativt ny fractal design newton r2 1000w. Problemet startet da jeg flyttet pcen ned i stua fordi jeg skulle ha LAN. Etter det har jeg kun klart å boote Windows 7 i safe mode. Det eneste jeg kommer på som jeg kanskje har endret på før jeg flyttet ned pcen var at jeg installerte Nvidias nyeste beta-driver. Er veldig takknemlig for svar Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Da er det det første jeg ville ha prøvd på - å avinstalere den. Lenke til kommentar
classic1144_InnleggNO Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Takk for svar, avinnstallerte men det virket ikke. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Prøvd System Restore ? Ikke at jeg vet, men ettersom du jo får startet i safemod, så høres det misstenkelig ut som det er et driverproblem. Samt ta ut USB enheter hvis du har koblet til det Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Hei! Siden du får den opp i safe mode, så kunne det vært morro å høre hvor mange prosesser du har oppe? Trykk ctrl alt del og sjekk. Har du 30 eller 100? I safe mode kjører maskina på scratch, dvs bare det som behøvs- men du kan ta en kikk på lista over msconfig.exe og se. Ta fram kjør kommandoen og skriv msconfig + enter. Klikk på oppstart,så ser du hva som står oppført. Finnes det grums her, så hak av for å fjerne. BmOnline Endret 8. september 2012 av BmOnline Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ehhh BmOnline: Det er hele poenget med safemod - at man da kun har prosesser helt nødvendig for windows som kjører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå