Gå til innhold

Erfaringer med ITbutikken.dk=??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

moms er inkl i prisen mener jeg...

Itbutikken.dk er grei... er i Danmark, men det er ikke noe fortolling, siden de fikser det for deg...

 

Men jeg ville ikke kjøpt harddisk fra dem... Service/retur er ganske viktig når du kjøper ting som lett kan ta dager, som f.eks Harddisk, cd-rom, skjermkort osv, og må si at Komplett ER KONGE på dette punktet...

Men hvis du kan få fikset produktet hos produsenten, med andre ord: hvis det er en STOR produsent som samtidig ville tatt seg av små kunder, så kan du sikkert kjøpe hos itbutikken, og fikse hos produsenten om noe går galt dog portoen blir MYE mer... Men ville personlig handla viktige datakomponenter hos komplett...

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et Radeon9700 fra ITbutikken tidligere i sommer. To dager senere dukket det opp en fyr fra posten og leverte det mot kontant betaling. Rakst og greit!

 

Legger til at jeg ikke har noen erfaring med reklamasjon og retur da. Når det gjelder MVA så er jo dette inkludert når en er inne på ITbutikkens "norske" sider.

Lenke til kommentar

Har aldri hatt retur til Itbutikken, men er veldig fornøyd med det de leverer.Sist jeg bestillte fikk jeg varen levert på døra (mot kontant) etter 30 timer !! slå den.Verste jeg vet er å vente på hardware som ligger ett eller annet sted i posten.

Veldig fornøyd med infoen du får under bestilling (lager/pakket m bilder av den som pakker :lol: etc.)Hører mye negativt vedr. retur da.....

Lenke til kommentar

Som jeg skrev i en annen post:

 

Jeg bestilte skjermkort (Radeon 9700 Pro) fra itbutikken. Ble feil på det etter noen måneder så jeg sendte det inn og feilen ble konstatert. Så skulle det sendes inn til leverandør, så de kunne sende nyt kort. Det tok vel ca en måned, lang tid altså. Når jeg fikk pakken, var kjøleribben på kortet ødelagt, gikk først til sak mot posten, men de sa koret var for dårlig pakket inn, så det ble sendt tilbake til itbutikken. De tok på seg ansvaret og sendte meg et nytt kort, men da jeg fikk det, var det "bølger" på skjermen, så atter en gang måtte jeg opprette retursak, og atter en gang ble feilen konstatert. For en måned skulle de altså sendes inn til leverandør så jeg kune få nytt, og itbutikken har enda ikke fåt nytt kort som de kan sende meg.

Konklusjonen:

Itbutikken er rask på levering, har vært greie å snakket med og generelt ytet god service, men leverandøren de bruker er altfor treg, jeg venter fortsatt på nytt kort så jeg kan spille Unreal 2, HL2 og Jedi Academy.

Synd at leveringstiden fra levereandøren går ut over kundene.

Sukk...

:(:(:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...