BRDP Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hei Jeg kjøpte meg Battlefield 3 Premium på Origin, men når jeg prøve få adgang til premium greiene mine i Battlelog så får jeg bare at jeg må kjøpe spillet og i Origin så ser jeg bare dette på mine spill har fått kvitering på mail at dette spill har jeg betalt for men hvorfor får jeg ikke tilgang til det da? Jeg kjøpte Battlefield 3 Premium ca kl 14.00 i går. Så mitt spørsmål er har noen noe anelse hvorfor jeg ikke får tilgang til det jeg ærlig har kjøpt rettighetene til, eller er det rett og slett sånn at EA ikke har lansert det enda for andre en noen spesifike personer Vet noe om noen råd eller noe om dette er jeg glad for å høre det? Har gledet meg sånn til å prøve Close Quarters og få de andre mulighetene dette produketet gir meg. Lenke til kommentar
BRDP Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Hey Til alle dere som har tenkt eller har kjøpt battlefield 3 Premium kan jeg si at jeg leste akkurat at utgivelsen av denne titlene er rett rundt hjørnet helt spesifikt 11.September 2012 er datoen for lansering Akka Bakka bonk i rakka så vet vi det (sene fra raske menn). Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Logg ut og inn av origin, samt velg Reload my games i menyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå