balder Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 EG ER NÅ KOMMET TIL EIN VERDEN SOM EG SKAL DREPE SNOTMAW. DET ER INNE I EIN VERDEN SOM DET ER EIN HAUG MED RØDE DRAGER, BRENDE HUS..... PROBLEMET MITT ER AT EG IKKJE KOMMER MEG UT IGJEN DEN INNGANGEN SOM EG KOM INN. VEIT DU KVA SOM ER ÅRSAKEN? EG HAR DREPT DRAGENE, SNOTMAW OSB., MEN FORTSATT SÅ KOMMER EG MEG IKKJE UT AV VERDENEN. ER DET NOKO EG HAR GLEMT ELLER DET FEIL I SPILLET? HÅPER DERE HAR EIT GODT TIPS! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 DU KAN BARE GLEMME AT FOLK GIDDER OG LESE ET INLEGG MED STOR SKRIFT(VERSALIER), DET ER SYKT IRRITERENDE OG DET TAR (FAKTA) 5 GANGER SÅ LANG TID OG LESE SOM VANLIG LITEN SKRIFT(MINUSKLER), DESSUTEN FÅR DU VONDT I ØYA. (Du kan bare glemme at folk gidder og lese et inglegg med stor skrift(Versalier), det er sykt irriterende og det tar (Fakta) 5 ganger så lang tid og lese som vanlig liten skrift(minuskler), dessuten får du vondt i øya. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå