henrikrox Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 For meg personlig ligger det rund 4.0" - 4.3" Jeg ser ikke poenget med 5"+ telefoner da jeg uansett har en tablet med meg når jeg trenger mer "screen space" Lenke til kommentar
Newton Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Joda, fin skjerm, kamera og størrelse, men det stopper der. Eple-mobil er uaktuelt. Synd for deg, IMO, men du har sikkert en svært rasjonell grunn for det, som ikke bygger på noen av de mange mytene som florerer blant enkelte mindre opplyste og lettmanipulerte forumbrukere. Lykke til med å finne den perfekte mobilen for deg. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 4" ser jeg på som ideell, og er en av hovedgrunnene til at jeg velger iphone 5. Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Gikk fra iphone 3g, til Galaxy S, og har nå en Galaxy Nexus. Vil hverken tilbake til 4" eller iphone, kan du si Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Joda, fin skjerm, kamera og størrelse, men det stopper der. Eple-mobil er uaktuelt. Synd for deg, IMO, men du har sikkert en svært rasjonell grunn for det, som ikke bygger på noen av de mange mytene som florerer blant enkelte mindre opplyste og lettmanipulerte forumbrukere. Lykke til med å finne den perfekte mobilen for deg. Så var den var jo allerede lansert, men gått under radaren min: Motorola Razr M. Nesten direkte iPhone5 konkurrent med tanke på fysisk størrelse og LTE (bare at denne støtter alle de tre norgesaktuelle frekvensene), I tillegg har den NFC, HDMI, microSD slot og S4 Krait (samme SoC som Lumia 920). Hakket bedre oppløsning kunne jo vært ønskelig, men ingenting er perfekt. Skjønner ikke hvorfor denne ikke har fått større oppmerksomhet? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Så var den var jo allerede lansert, men gått under radaren min: Motorola Razr M. Nesten direkte iPhone5 konkurrent med tanke på fysisk størrelse og LTE (bare at denne støtter alle de tre norgesaktuelle frekvensene), I tillegg har den NFC, HDMI, microSD slot og S4 Krait (samme SoC som Lumia 920). Hakket bedre oppløsning kunne jo vært ønskelig, men ingenting er perfekt. Skjønner ikke hvorfor denne ikke har fått større oppmerksomhet? Motorola er vel er forholdsvis dødt merke i Norge, er vel derfor. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Synes min HTC One S har perfekt størrelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå