Zeleptor Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hej. Jeg købte en Panasonic blu-ray med DLNA system, som gør det muligt at finder filer på et netværk, på dette netværk har jeg en NAS server som indeholder mange DivX filer da mine børn har det med at destruere DVD'erne hvis de har adgang til disse, så jeg laver DivX filer ud fra dem, som så ligger på min NAS som deres computer har adgang til. Jeg har også nogle Xbox'er som har adgang til dette. og nu skulle jeg gerne have Blu-ray'en til det samme, men den siger (Can't play) til disse filer, men tager jeg de samme filer på en USB-minnepin og kobler denne i blu-ray spilleren så køre de fint. Jeg tænkte først at der var noget med netværket, men på NAs'en ligger der nogle DVD'er som ikke er lavet om til Divx endnu, og disse VOB filer kan den godt afspille via netværket. Det jeg ville høre er om der er nogen som er støt på dette problem før? og om der er nogen som måske har en løsning på dette? Jeg synes det er mærkeligt at jeg kan afspille VOB filer, men ikke Divx via netværk, men jeg kan godt afspille DivX via USB-minne pin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå