Bitmog Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Heisann! Hadde tenkt å kjøpe meg WoW, men vil ikke bruke alt for mye penger på tids krevende spill. Bor alene i en hybel, med passe nok ting til å klare meg godt. Meeen uansett, lyst til å kjøpe MMO-Spillet WoW fordi en del av mine venner spiller det. Lurer på hvor mye alle expansionsa koster? Vil ha det billigst som mulig + Gametime Lenke til kommentar
marcus_1999 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hei! Nja, det kommer an på hvor du kjøper spillet. Jeg, ville anbefalt å lete etter det billigste! Men spillet i seg selv er jo ganske dyrt om du faktisk skal game det mye! Det er jo sånn ca 250 kr pr gang du kjøper 2 månder gaming time på nettsiden! Så du får nok bestemme om du skal kjøpe det! Spillet er jo dritbra og da! Gamer det selv jeg Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 WoW: Battlechest 49 kr Gametime 199 kr Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 OffGamers har vel alltid hatt noen veldig gode tilbud på wow. Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Enig med NoNamesLeft. Offgamers er den beste og billigste siden etter min erfaring. I tilleg jo mer du bestiler jo billigere blir det. Allerede koster MoP for meg bare 200 kroner fordi jeg er bronze medlem av den siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå