svennand Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Er det bare jeg som tenker at dette kan umulig være sunt for hdder og lignende komponenter som blir liggende nær magnetene? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Nå er da ikke dette en nyhet. Sist jeg så det i en nettbutikk var vel 1 år siden eller noe slikt. Jepp, jeg har noen av denne typen, og de er sikkert minst 5 år gamle, dog uten magnet, men med dobbelsidig tape. Altså det eneste som funker i mine alu kabinetter Endret 9. september 2012 av Nizzen Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg liker generellt sett ikke å ha magneter i nærheten av diskene mine..Oi..vifta datt av i frakt..landa på disken min ja..magneter x 4..på diskdrevet mitt..jepp.. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg liker generellt sett ikke å ha magneter i nærheten av diskene mine..Oi..vifta datt av i frakt..landa på disken min ja..magneter x 4..på diskdrevet mitt..jepp.. Hadde du lest tråden og dette innlegget hadde du fått med deg at dette ikke er et sannsynlig scenario. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg hadde noen slike på et kabinett for omtrent 10 år siden. Absolutt ingen nyhet;) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Er ikke dette ufattelig gammelt? Huske slike for 5 + år tilbake. Meiner at mircoplex.no solgte de...som jeg husker korrekt...RIP.... Endret 10. september 2012 av AvidGamer Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Fikk gummifester med Fractal Silent Viftene mine for å dempe støy. Dette er 1 år siden, så tviler på at dette er noe revolusjonerende Lenke til kommentar
vitty Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Gummifester er eldgammelt. Det ''revolusjonerende'' skulle liksom være magnetene( kunne vært påpekt av artikkelforfatter) som i og for seg kan være praktisk i mange scenarioer og genialt i andre. Skulle jeg hatt vifter i sidedøren i mitt kabinett så hadde jeg kjøpt et sett med slike. Det skal også som tidligere nevnt heller ikke være de første magnetgummifestene, så artikkelforfatter kunne nok gjort litt mer research. Lenke til kommentar
Grevling1 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hvorfor skal man konstant prøve å utvikle fester som er "enklere" enn skruer? CPU kjøleren min f.eks. kan ikke festes med skruer, men har noe elendig plastdingser som må presses på. Skruer er best og enklest, når skal produsentene lære seg dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå