RBW Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Smart feste gjør viftemonteringen til en lek. Dette burde noen laget før Lenke til kommentar
Khani Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Nå er da ikke dette en nyhet. Sist jeg så det i en nettbutikk var vel 1 år siden eller noe slikt. Lenke til kommentar
Populært innlegg Occi Skrevet 7. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 7. september 2012 Ja, for det er jo ekstremt slitsomt å skru inn 2-4 skruer.. 20 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg skjønner ikke helt at magneten skal gjøre verden så mye lettere. Skrueløse fester har da eksistert i mange år, men da i kun gummi som du trekker gjennom i hullet hvor de så blir sittende fast. De sitter antagelig bedre også. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ja, for det er jo ekstremt slitsomt å skru inn 2-4 skruer.. Kanskje man har en 80mm vifte og kun hull til 120mm? =) Jada, vet at det er utrolig enkelt å bore hull selv, men av og til lar det seg ikke gjøre. 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg skjønner ikke helt at magneten skal gjøre verden så mye lettere. Skrueløse fester har da eksistert i mange år, men da i kun gummi som du trekker gjennom i hullet hvor de så blir sittende fast. De sitter antagelig bedre også. De kan være litt krøkkete å få igjennom om det er trangt dog. AtW Lenke til kommentar
vitty Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 tja. ingen gidder bruke vifte i sidedøren da det er upraktisk når du skal inn... kanskje dette er løsningen? Lenke til kommentar
lumfong Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 @ HW.no Hva med en test av disse? Syns det hadde vært mer på sin plass. Med tanke på at dere er en maskinvare nettside. Så hadde dette vært aktuelt.. Eller hva? Istedenfor å levere lite nyttig informasjon som sikter seg inn på den gjennomsnittelige VG-nettsurfer. Løft nivået litt gutter! Til dere VG eller ITavisen-lesende fjotter: Så har disse funnes på markedet i ganske så lang tid nu. 2 Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Trangt er fint da Skjønner heller ikke vitsen. Siste Pc'n min lagde jeg kabinett av TRE (hørt om det?) Dårlig feste for magneter der ! Meeget stilfull sak inneholdene en ITX E-450. Og det var ikke noe slit å få til viftefester i gummi. Lenke til kommentar
Lazore Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Har det seg ikke sånn at det ikke er så veldig lurt å ha en magnet i en pc? Masse som kan bli ødelagt kan jeg se for meg Lenke til kommentar
klenoth Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg skjønner ikke helt at magneten skal gjøre verden så mye lettere. Skrueløse fester har da eksistert i mange år, men da i kun gummi som du trekker gjennom i hullet hvor de så blir sittende fast.De sitter antagelig bedre også.De kan være litt krøkkete å få igjennom om det er trangt dog.AtW Zalo og tang ;-) Lenke til kommentar
Ebbo Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Slike fulgte med 2 stk vifter jeg kjøpte for 2 år siden. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Har det seg ikke sånn at det ikke er så veldig lurt å ha en magnet i en pc? Masse som kan bli ødelagt kan jeg se for meg Som hva da? Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Har det seg ikke sånn at det ikke er så veldig lurt å ha en magnet i en pc? Masse som kan bli ødelagt kan jeg se for megSom hva da? Harddisker. Jeg finner ikke noen som har gjort en ordentlig test, men det er mange historier om at sterke magneter kan ødelegge data. Grunnen er at data lagres som magnetiske felt (eller magnetisering) av materialet i harddiskene. (Tror HW hadde en artikkel om det) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Har det seg ikke sånn at det ikke er så veldig lurt å ha en magnet i en pc? Masse som kan bli ødelagt kan jeg se for megSom hva da? Harddisker. Jeg finner ikke noen som har gjort en ordentlig test, men det er mange historier om at sterke magneter kan ødelegge data. Grunnen er at data lagres som magnetiske felt (eller magnetisering) av materialet i harddiskene. (Tror HW hadde en artikkel om det) Det er allerede en sterk fastmagnet inne i en harddisk, det er ikke det at det er umulig å ødelegge data på en disk med en magnet, det er bare det at med bare litt avstand må styrken være svært høy. En fastmagnet er neppe sterk nok, nesten uansett, sålenge den er utenfor HDDen, og en slik som denne er garantert alt alt alt for svak AtW 1 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Nå er da ikke dette en nyhet. Sist jeg så det i en nettbutikk var vel 1 år siden eller noe slikt. Slike fulgte med 2 stk vifter jeg kjøpte for 2 år siden. Så har disse funnes på markedet i ganske så lang tid nu. Gummifester med magnet? Eller uten? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Nå er da ikke dette en nyhet. Sist jeg så det i en nettbutikk var vel 1 år siden eller noe slikt. Slike fulgte med 2 stk vifter jeg kjøpte for 2 år siden. Så har disse funnes på markedet i ganske så lang tid nu. Gummifester med magnet? Eller uten? Med magnet selvsagt. Samme butikken solgte viftefilter med magnet også. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Etter et raskt søk på Internett fant jeg ut at det kan stemme. Kanskje artikkelforfatter burde gjort det samme? Lenke til kommentar
vitty Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 akust technologies har samme type fester:P selges i nettbutikker også atm. Ser ut som om de har gjort det en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå