TST Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 To supportere fra hvert Tippeligalag inviteres til å samarbeide i en morsom turnering. Hvem er Norges beste supportere i FIFA? Lenke til kommentar
(O_o) Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 stabæk og fredriksad blir vel ikke med i fifa13 vist di rykker ned? heller er addeco med kansje? Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 FIFA 13 baserer seg på årets lag i Tippeligaen. De som rykker ned i november forsvinner først i FIFA 14. Lenke til kommentar
Psykisk Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 For å spille i den lokale "pub-turneringen" må man være over 18 år? Lenke til kommentar
snabelkraft Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hvem har ansvar for at de forskjellige supporterklubbene arrangere "pub-turneringen"? Har jeg forstått det riktig om det er den som vinner online-delen og vinneren av pub-turneringen som skal spille sammen i Oslo? Lenke til kommentar
Psykisk Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hvis jeg bor i Oslo, men heier på Tromsø og vinner onlineturneringen. Må jeg fly opp til Tromsø da? eller møter jeg pubvinneren i Oslo? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Vinneren av pub-turneringen og vinneren av online-turneringen spiller sammen på sin klubbs supporterpub. De vil bli flydd inn på vår regning dersom de befinner seg i en annen by. Her blir det da snakk om 16 lag totalt. Det er bare de (fire eller to) beste lagene som spiller finaler i Oslo 27. oktober Lenke til kommentar
ramboros Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Blir det regnet som helt greit å delta i pubturneringen til et lag man strengt tatt ikke heier på, dersom man ikke har muligheten til å delta i onlineturneringen eller pubturneringen til det laget man heier (mest) på? Lenke til kommentar
CWH Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Blir det regnet som helt greit å delta i pubturneringen til et lag man strengt tatt ikke heier på, dersom man ikke har muligheten til å delta i onlineturneringen eller pubturneringen til det laget man heier (mest) på? Godt spørsmål. Vi legger oss ikke opp i motivene, så lag valg er helt opp til den enkelte. Lenke til kommentar
gnomemann Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 som Psykisk også spurte om, må man våre over 18 år for å delta i Fifa turneringene på den lokale pøbben ? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Det er opp til hver enkelt pub og ikke noe vi bestemmer. Noen puber er også familiesteder, mens andre er ikke. Så det må du nesten undersøke på forhånd for din pub. Lenke til kommentar
Luigi2k Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 I Tromsø har vi Fifa turnering den 27/9 såe kanskje vi kan ta dette videre ? Lenke til kommentar
gnomemann Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 er det noen premie for de som vinner finalene i oslo ? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Den datoen som står på turneringssiden er ikke endelig. Vi kommer tilbake med nøyaktig dato for når vi starter online-turneringen. Premier også. Lenke til kommentar
Psykisk Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Er det pengepremier, slik det har vært på de forrige turneringene? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Vi kommer tilbake med mer info om premier og lignende. Det kan nevnes at dette arrangementet fokuserer mer på å gi tilbake til klubbene enn på enkeltindividene. Men det vil selvsagt være snakk om premier til vinnerne også, disse vil bli annonsert om litt. Lenke til kommentar
Latissimus Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hvor melder man seg på pubturneringen for sitt lag? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Det gjør du på den puben du skal spille på. Hver pub får arrangere det mer eller mindre slik de vil, men sannsynligvis er det nok bare å møte opp den aktuelle kvelden og melde deg på da. Lenke til kommentar
gnomemann Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg vet ikke om detter er noe dere har ansvar for men jeg lurer på hvilken Vålerenga pub det vil bli holdt turnering på ? Det er så mange av dem Lenke til kommentar
CWH Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg vet ikke om detter er noe dere har ansvar for men jeg lurer på hvilken Vålerenga pub det vil bli holdt turnering på ? Det er så mange av dem Dette er helt opp til den enkelte supporterklubb å bestemme. Vi får tilbakemelding fra alle klubbene nå, og vil komme tilbake med oppdatert informasjon på alle lokasjonene neste uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå