prz Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hei folkens! vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, så jeg poster det her... var det som virka mest logisk siden jeg ikke vet hva problemet helt er. altså... når jeg sitter å knoter på irc, ser på film, gamer .. hva som helst så pluselig lagger det noe sinnsykt.. og etter litt skrur skjermen seg av, men lyden kan jeg fortsatt høre og sånn. jeg vet ikke om det kan være skjermen eller hva som helst. det varierer igrunn når det skjer.. det kan ta lang tid, veldig lang tid eller kort tid. specs: amd xp 2k creative 3d blaster geforce ti 4600 asus a7v333 2x256 twinmos ddr hm... noe mer du/dere trenger å vite? mvh ProoZ Lenke til kommentar
prz Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Ingen som vet? :o Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Har du pc eller skjerm på samme krets som noe termostatstyrt som en fryseboks, kjøleskap, panelovn eller noe sånt? Lenke til kommentar
prz Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 hmm...nei MEN jeg har pc,skjerm,sub,printer på samme strømpaden har det noe å si ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå