Hayabuuza Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Har nå rapportert innlegget to ganger, kan noen stenge tråden? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Tråder stenges ikke bare for at TS har fått svar og satt den til løst. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Kan den ikke stenges fordi jeg ikke vil ha den her lenger? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Det er ikke vanlig tror jeg. Når man poster, så blir det stående vanligvis. Man må heller la være å poste hvis man ikke vil ha ting på nett. Blir en stor jobb for mod å låse/fjerne hvis mange begynner slik. Det er forskjell på å låse og det å fjern den. Dette er et forum og det å ta seg opp forbrukslån er høyaktuell sak for mange og ting rundt det - så sånn sett er tråden ganske så aktuell spør du meg. Har du rapportert en gang så holder det - mod vil vurdere og enten la det stå slik det er, stenge og/eller fjerne. Jeg ser dog ikke grunn til å stenge eller fjerne, men så er jeg ikke mod eller da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Kan den ikke stenges fordi jeg ikke vil ha den her lenger? Nei, da blir den stående til hjelp for eventuelle andre. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 ^Thomas^ pls Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå