Eirik123456789 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hjelp! Hver gang jeg installerer Nvidia driveren og skrur av pcen må jeg reinstallere den fordi da er den ikke lagret some how. Fint hvis noen kan hjelpe eller har opplevd dette problemet Lenke til kommentar
War Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Mer info. Din pc? Skolelaptop? Er du admin? Har pcen SMART-kort? Lenke til kommentar
kraven911 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) 2 Enkle steg til å starte med, høyreklikk på driver installasjonsfilen og velg "Run as Administrator". Steg 2: Når du velger å installere, husk å huk av en liten boks som sier "Clean Install - All previous driver versions will be uninstalled". Endret 7. september 2012 av kraven911 Lenke til kommentar
Eirik123456789 Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 2 Enkle steg til å starte med, høyreklikk på driver installasjonsfilen og velg "Run as Administrator". Steg 2: Når du velger å installere, husk å huk av en liten boks som sier "Clean Install - All previous driver versions will be uninstalled". Takker for svar hjelper en venn... har aldri hatt dette problemet med min egen pc derfor ikke visst om dette problemet før han viste meg det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå