Krismeko Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Høst i Leirungsdalen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nede på sletta gir høstfargene en god og varm glød. Er kanskje V3 litt bedre enn V1? Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Tre fine bilder med flott komp i herlige høstlige farver. Syns v3 var veldig bra bortsett fra det sterke lyset som faller inn fra høyre her. Derfor blir det V1 for meg. Du kunne kanskje brukt gradert gråfilter her. Har selv hatt veldig god erfaring med dette også i kombinasjon med pola filter. Filter er gøy! God fotohelg. Du dra vel avgårde et sted igjen regner jeg med. MVH HG Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Nydelig landskap godt gjengitt. God komp, gode farger og god dybde. Utrolig mye fint du viser frem Kan ikke velge. Alle tre er bra Endret 7. september 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Tre fine bilder med flott komp i herlige høstlige farver. Syns v3 var veldig bra bortsett fra det sterke lyset som faller inn fra høyre her. Derfor blir det V1 for meg. Du kunne kanskje brukt gradert gråfilter her. Har selv hatt veldig god erfaring med dette også i kombinasjon med pola filter. Filter er gøy! God fotohelg. Du dra vel avgårde et sted igjen regner jeg med. MVH HG Takk for kommentar, Harald. Synd med det lyset i V3 ja. Filter har jeg null erfaring og kunnskap om, men forstår at det er noe jeg burde ha prøvd Denne helga blir det nok ingen tur. Hadde tenkt litt på Galdhøpiggen, men der er det meldt snø... I tillegg har jeg pådratt meg en kjedelig forkjølelse Får heller se om tv'n kan bringe noen fine bilder/filmer Ønsker deg ei god fotohelg også. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Nydelig landskap godt gjengitt. God komp, gode farger og god dybde. Utrolig mye fint du viser frem Kan ikke velge. Alle tre er bra Takk for hyggelig kommentar, Jentungen1. Det ble plutselig fint denne dagen, da bare sola kom fram bakom skydekket, den gjør mye for fargene, spesielt når all vegetasjonen er duggvåt etter regnbygen noen minutter før. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Vakre landskapsbilder du formidler - nydelig fargespill og fin komp. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Leste en fin artikkel i Outdoor Photografy september nr. (fåes hos Narvesen) : Meget god artikkel hvor det er mye tips å få. Har jeg nevnt dette før tro? Begynner å bli glemsk. Harald G. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Det i midten tar kaka, en person styrker ofte fortellingen, med så store flater. Meget vakkert landskap, godt fotografert. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Vakre landskapsbilder du formidler - nydelig fargespill og fin komp. Takk Leste en fin artikkel i Outdoor Photografy september nr. (fåes hos Narvesen) : Meget god artikkel hvor det er mye tips å få. Har jeg nevnt dette før tro? Begynner å bli glemsk. Harald G. Tror ikke du har nevnt det før, takk for tipset Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Det i midten tar kaka, en person styrker ofte fortellingen, med så store flater. Meget vakkert landskap, godt fotografert. Takk for kommentar, Trond Olav. Tar med meg tips videre, om at personer i bildene kan være et pluss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg