Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

110 stemmer

1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

• Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om de har fikset ordlisten i den nye oppdateringen? Sliter fortsatt med å endre ord som har blitt lagret i store bokstaver.

Lurer også på hvorfor jeg får opp all spam mail i innboksen sammen med de andre? Det er ingen spam katalog som det er i outlook på pc'n

Og får dere beskjed om nye oppdateringer? Her har jeg huket av for at den skal si fra når det kommer nye oppdateringer, men har aldri fått beskjed likevel

Lenke til kommentar

Smurfine

Det er en innstilling som er hos operatøren, ikke på telefonen. Vet ikke om du har Telenor, men hos de er det enkelt å ordne på hjelpesidene.

Det er mulig å forwarde til svarer i telefonmenyen også, men da skal det ikke ringe 2 ganger engang

Har djuice men finner ingen instillinger på det på mine sider

Lenke til kommentar

Har djuice men finner ingen instillinger på det på mine sider

Dette er Telenorkommandoen - skal vel være det samme for datterselkapet djuice - men kanskje du må endre nummeret til Mobilsvar ? (Telenors er: 91509001)

Slik endrer du tiden det tar før samtalen går til Mobilsvar:

Tast inn kommandoen på mobiltelefonen, og velg selv hvor lenge det skal ringe før samtalen kobles over til MobilSvar.

Antall sekunder det ringer før samtalen går til MobilSvar kan være mellom 5 og 30 sekunder, med fem sekunders intervall.

Tastekommando for å endre ringetid for viderekobling

• Velg mellom 5, 10, 15, 20, 25 og 30 sekunders ringetid.

• Tast **61*91509001**<antall sekunder>#, trykk send/ring, for eksempel: **61*91509001**15# og send/ring.

Om du skal bruke en eller to stjerner før du taster inn antall sekunder, avhenger av typen mobiltelefon du har. Du vil få en feilmelding om du taster feil antall stjerner.

Håper du finner ut av det :)

mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...