Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

78 stemmer i pollen og jeg er den enste som vil ha ativ s? :p

Vesentlig billigere enn lumia 920, større skjerm, minnekort, nesten samme oppløsning osv.

Hvorfor snakkes det bare om luma og htc?

 

Noen som har hørt noe sikkert om når ativ s kommer? lefdal.com sier 14.11.2012, men på elkjøp express sa de midten av desember. Er det ikke før desember så frister Htc 8x på lager til 4299 med kontantkort på telenor.no.

Som med Galaxy S III så ser den ut som et leketøy. Billig plast og trist farge. Den kunne du ikke kastet etter meg.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Dagbladet fungerer ikke i windows phone 8 skriver itavisen

Funket heller ikke på min Lumia 800 i sted.

Hvorfor skal itavisen lage en sak ut av dette?

Jeg syns vi bør være fornuftige nok til å ignorere hva itavisen skriver om Microsoft.

 

Lenke til kommentar

 

Funket heller ikke på min Lumia 800 i sted.

Hvorfor skal itavisen lage en sak ut av dette?

Jeg syns vi bør være fornuftige nok til å ignorere hva itavisen skriver om Microsoft.

ITavisen overgår seg selv... lol

Klipp fra artikkel,;

Ansvaret ligger selvsagt også hos Dagbladet. Men for å si det sånn: Vår statistikk (Scores/Gallup) viser at bare 11 (elleve) av våre 500 000 månedlige lesere har vært innom oss via en Windows-mobil (gjelder alle versjoner...

 

Hvis de i det hele tatt kan NOE om data/mobil burde de sjekke HVA en windowsmobil blir registrert som av statistikkverktøy...

Har sjekket med min Radar (wp7.5) på en side jeg satte opp for å sjekke forskjellige statistikkverktøy.

På de fleste ble den registrert som Windows XP og internett Explorer 7

Eneste som stemte var skjermoppløsning.

Kanskje ikke rart at vi stadig hører; "nei, det kommer ikke app til Windows Phone, nesten ingen som har det bruker siden vår..."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er noen butikker i Oslo som har HTC sine WP8 telefoner inne? Jeg kunne gjerne tenkt meg å prøve WP8 før jeg evt. kjøper en telefon(tenkte også jeg skulle foreslå HTC 8S til min mor, da hun også er på jakt etter ny mobiltelefon. Enten den eller Galaxy SIII Mini)

Lenke til kommentar

Mener at noen kommenterte at det det kun var hovedkalenderen fra Google som ble vist/synkronisert. Dette er visst ikke tilfellet:

 

Du kan også vise flere underkalendere fra Microsoft- eller Google-kontoen din. Hvis du vil vise eller skjule underkalendere, går du til Kalender, trykker Mer > Innstillinger, og deretter slår du de enkelte kalenderne på eller av.

 

Kilde

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, får håpe Microsoft plukker opp signalene rundt Nokia rotet og bestemmer seg at de må viser muskler og lansere sin egen telefon.

Snapdragon S4 Pro, MicroSD og VaporMag casing. Mmm... lov å drømme... :p

Litt usikker på VaporMag. En av grunnene til at de ikke hadde 3G på Surface er at den ikke ville gi optimal kvalitet, og det er også argumentet Nokia bruker når de lager telefonene sine i plast. Så en mobil med VaporMag kan fort bli en antennagate for Microsoft.
Lenke til kommentar

Blir ikke enig med meg selv om det blir Ativa, 920 eller om jeg skal vente til nyåret å se hva alternativer som dukker opp.

Ser ut som et billig plastleketøy. Samsung er ikke kjent for særlig god konstruksjon så jeg ville enten gått for HTC/Nokia eller ventet. Har selv hatt 2 av Samsung sine Galaxy-mobiler og det er ikke noe å skryte av.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...