Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Windows Phone 8-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

110 stemmer

1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

• Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6snap er deilig. Rudy veit å tilfredsstille.

Guttaboys har brukt denna appen for Android leenge og jeg tenkte jeg skulle teste den...men finner dem ikke når jeg skal sende en snap..?

har lagt inn nummeret mitt og lagt inn verification koden, men lista over folk jeg kan legge til som venner består bare av et par folk fra kontaktlista mi.

tips?

hvordan finner jeg dem?

Lenke til kommentar

Coolt, mye greier nå! :w00t:

Noen som har rukket å teste Wase, og er det noe behov for den om man allerede har "Here Drive" som jeg har brukt lenge, og som fungerer strøkent?

Waze vil ikke bli mitt primære navigasjonsprogram, selv om det er artig å bruke. Ingen grunn til å bytte, men det er gratis så er jo bare å prøve seg frem :)

Lenke til kommentar

Guttaboys har brukt denna appen for Android leenge og jeg tenkte jeg skulle teste den...men finner dem ikke når jeg skal sende en snap..?

har lagt inn nummeret mitt og lagt inn verification koden, men lista over folk jeg kan legge til som venner består bare av et par folk fra kontaktlista mi.

tips?

hvordan finner jeg dem?

Spør de om brukernavnet og legg til på den måten :) Eller så kan du sende en sms til alle med ditt brukernavn, så får du beskjed om at de har lagt deg til og da får du muligheten til å legge til de også. :)

Lenke til kommentar

tips?

hvordan finner jeg dem?

Hvis de ikke har lagt inn nummeret sitt så finner du dem vel ikke?

Da ble fristelsen for stor for min del, etter de siste dagers app utgivelser og Telenors greie pris så blir Lumia 920 oppgradert med 100 (altså Lumia 1020) er på vei :)

Lenke til kommentar

Hvis de ikke har lagt inn nummeret sitt så finner du dem vel ikke?

Da ble fristelsen for stor for min del, etter de siste dagers app utgivelser og Telenors greie pris så blir Lumia 920 oppgradert med 100 (altså Lumia 1020) er på vei :)

Nei jeg vet ikke...synes da det er rart i tilfellet om de ikke har lagt inn nummeret sitt...alle som bruker snap synes vel det er spennende å få snaps og det vil da være litt rart å skjule seg fra kontaktene sine ved ikke å legge inn nummeret sitt i settings...tenkte jeg...men du har sikkert rett siden jeg finner et fåtall av kjenfolk i search :)

Grættis med telefon!

Jeg vurderer det selv sterkt om dagen, å kjøpe en tvilling Nokia..er veldig i tvil om det blir en 1020 eller 1520...

Jeg må bare ha en backup telefon når jeg er ute å reiser, i tillfellet jeg blir robba..

Har fremdeles et par mnd bindingstid på 920`n og er normalt sett prinsippfast på at det holder med en om gangen men..

Hvor får man best pris på 1020/1520 nå og hvem av de 2 ville dere valgt?

Lenke til kommentar

Kr 1,- hos Telenor nå med abo.

Veldig fornøyd med 1020 :)

1520 ser helt rå ut med specs og 4 haac-micer, litt stor for meg med 6"

tror jeg.... ;)

Skal prøve å vente på neste "1020". Håper på SD805, 5" i samme størrelse som 1020, skjerm kan godt være 768 bare følsomhet og resten er minst like bra :)

Må skjerpe meg med mobilkjøp... Har kjøpt 8 Lumiaer siste året... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Heisann! :w00t:

Jeg ser at Nokia Lumia 925 er på tilbud til 3000 kr hos Elkjøp (http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/NOK925WHITE/nokia-lumia-925-smarttelefon-hvit), men samtidig er det Black Friday om fem dager..

Burde jeg vente til BF for å se om det eventuelt kommer enda bedre tilbud på denne telefonen noen plass, eller burde jeg slå til i dag?

Edit: Når det er sagt, så har jo Expert den også til 3000 kr, men ser ikke at det er noe tilbud på den..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...