Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

110 stemmer

1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

• Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvorfor "storeflisa" mi ikke viser når det har kommet oppdateringer på appene jeg har installert. Jeg må gå inn på hver enkelt app jeg har installert for å se om det har kommet noen nye oppdateringer. Ganske irriterende i grunn.

Lenke til kommentar

http://www.reddit.com/r/windowsphone/comments/1p0a04/iama_rudy_huyn_windows_phone_developer_and_addict/

Står her i et av svarene.

Han har også tilbudt seg å hjelpe Snapchat å lage en ofisell-app hvis det er ønskelig.

Instagram and Vine are smart, they understood that a third party app can make their services more popular, I expect that snapchat will be smart also

Dette du sikter til? Hvorfor skal det bli anderledes enn med swapchat?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor "storeflisa" mi ikke viser når det har kommet oppdateringer på appene jeg har installert. Jeg må gå inn på hver enkelt app jeg har installert for å se om det har kommet noen nye oppdateringer. Ganske irriterende i grunn.

Den viser det, men blir bare oppdater en gang i døgnet el.l.

om du vil ha oppdateringene så kjapt som mulig uten å søke opp hver enkelt kan du laste ned denne:

http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/sysapp-pusher/19d44d9e-f18e-4df1-9bce-36335242ed2e

fungerer ok er min erfaring.

Lenke til kommentar

Er det ikke nok å få vite om tilgjengelige oppdateringer en gang i døgnet?

Nå har vi fått Lumia 820 nummer to i fra Telenor. Siden min samboer går i fra WP 7.8 til WP8x så lurer jeg på hvilke programmer som er anbefalt her.

Er der noen gode instagram apper, facebook, været og andre programmer dere vil anbefale å få på plass i fra starten av?

Ellers noen gode tips som alle med WP bør vite om? Fordeler/ulemper med å legge inn GDR3 ?

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Nå har vi fått Lumia 820 nummer to i fra Telenor. Siden min samboer går i fra WP 7.8 til WP8x så lurer jeg på hvilke programmer som er anbefalt her.

Er der noen gode instagram apper, facebook, været og andre programmer dere vil anbefale å få på plass i fra starten av?

Ellers noen gode tips som alle med WP bør vite om? Fordeler/ulemper med å legge inn GDR3 ?

Facebook har en bra egen app. Skype har en egen bra app. Begge er stabile og gode.

Lenke til kommentar

6tag er vel den klart beste Instagram appen, mange mener den er bedre enn den offisielle Instagram.

Jeg er veldig glad i appen men har stadig små problemer med den og jeg vet liksom ikke om den er nettverket, telefonen, 6tag eller Instagram selv som sliter..

Nå har jeg plutselig fått problemet med at jeg ikke får gitt Likes, ikke til hverken followers eller random.folk...de 2 siste dagene...

uansett så er det en meget god app når systemet funker..

Lenke til kommentar

For instragram så er 6Tag å anbefale, fungerer like bra om ikke bedre enn instragram til iOS og Android :)

For vær bruker jeg Frost som henter været sitt fra yr, men har ikke sjekket etter andre apps til det siden jeg fikk 920en så kan være noe nytt og bedre der ute. Hvis dere bruker Vine så skal vist nok 6sec være bra :)

Han som lager 6tag og 6sec jobber vist med en Snapchat klient som skal komme snart :)

Lenke til kommentar

Et tips... Hvis det er noe du ikke finner av innstillinger/div. videresend e.l. Trykk og hold...

Veldig mange steder dette funker der det ikke ser ut som det er valgmuligheter :)

Lenke til kommentar

Nei, den har en egen Windows 8 programvare såvidt jeg husker, som syncer wired.

Men den skal da synce det meste trådløst om jeg ikke husker helt feil.

Takk for svar :)

Du vet ikke tilfeldigvis hvor man får lastet ned denne programvaren? Og funker det om PCen ikke har Windows 8?

Lenke til kommentar

Hvis du Windows 8 på pc...

Gå inn på Store og hent Windows Phone appen, da er det bare å plugge inn USB så synker den automatisk. Der kan du også legge inn musikk, video, spillelister++

Drag and drop funker også i utforsker.

Takk for svar :)

Men jeg har dessverre ikke Windows 8 på PCen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...