Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

110 stemmer

1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

• Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestilte Lumia 920 hos Lefdal i helgen, fikk melding i dag om at den er hos meg ca. 15.November :) Her regner jeg med at de ikke har tatt med frakt tiden til Nord-Norge da :p

Fikk du en e-post som bekrefter dette? Har hørt mye forskjellig og "vi tror" men skulle gjerne likt å få en konkret beskjed.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

"Vi har utsending fra hovedlageret den 20.11.12

Butikkene vil få inn disse mobiltelefonene rundt den dato"

At det ALLTID skal være så usikkerhet rundt tilgjengelighet når Microsoft lanserer noe. Det er helt tragisk. Frustrerende.

Lenke til kommentar

"Vi har utsending fra hovedlageret den 20.11.12

Butikkene vil få inn disse mobiltelefonene rundt den dato"

At det ALLTID skal være så usikkerhet rundt tilgjengelighet når Microsoft lanserer noe. Det er helt tragisk. Frustrerende.

Er ikke meningen å vær kynisk, men de sa det samme hos El-kjøp når de hade leveringsdato 30.10.12

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Har sendt e-post til MPX også. Vi får se. Microsoft sa at WP8-telefoner vil være tilgjengelig denne helgen i Europa. Mer spesifikt kan vi vel ikke forvente av dem, dessverre.

Lenke til kommentar

Har sendt e-post til MPX også. Vi får se. Microsoft sa at WP8-telefoner vil være tilgjengelig denne helgen i Europa. Mer spesifikt kan vi vel ikke forvente av dem, dessverre.

Er forsovet enig, det er forhåpentlig vis bare maks noen uker igjen til vi har en i hendene våre :)

Det blir spennende å se hvilken apps folk bruker osv.

Lenke til kommentar
Bestilte Lumia 920 hos Lefdal i helgen, fikk melding i dag om at den er hos meg ca. 15.November :) Her regner jeg med at de ikke har tatt med frakt tiden til Nord-Norge da :p

Fikk du en e-post som bekrefter dette? Har hørt mye forskjellig og "vi tror" men skulle gjerne likt å få en konkret beskjed.

Fikk det på SMS fra dem uoppfordret. Antok at 1.11 datoen ikke var helt reell så ble ikke så overrasket når det sto 20.11 plutselig.

i SMS jeg fikk står det "Hei mobilen du har bestilt på internet er blitt forsinket, og vil komme til deg ca. 15.Nov. Mvh Berit tlf.****" antar at det er 15.November i år da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871283974

Noen som har klart å finne ut hvordan WP8 synkroniseres mot PC, spesielt Outlook? Synes Zune var håpløst, og har sett i enkelte innlegg på nettet at WP8 skal kunne synkroniseres direkte med USB kabel, og at filoverføring skal kunne foregå som med en hvilken som helst USB lagringsenhet.

Lenke til kommentar

Noen som har klart å finne ut hvordan WP8 synkroniseres mot PC, spesielt Outlook? Synes Zune var håpløst, og har sett i enkelte innlegg på nettet at WP8 skal kunne synkroniseres direkte med USB kabel, og at filoverføring skal kunne foregå som med en hvilken som helst USB lagringsenhet.

Du har "dra og slipp" funksjonen som en vanlig diskstasjon. Outlook synkroniserer du jo automatisk til, såvidt jeg vet. Det fungerer jo helt greit i WP7.5 :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871283974

Gjorde det? Hadde en Lumia 800 en kort stund, men der måtte all synkronisering foregå via Zune, helt håpløst. Tviholder derfor fremdeles på min gamle HD2, og syncer Outlook med kalender, oppgaver og kontakter, i tillegg til Office-filer, helt problemfritt via USB med ActiveSync. Håper derfor at WP8 har et system som funker like bra. :)

Lenke til kommentar

Noen ting jeg lurer på ang wp8;

1: Har de gjort endringer i phoneloggen? Altså slått sammen kontakter?

2. 47 av 50 top apps er på vei. Hvilke apps er dette?

3. Kan pandora brukes i norge?

4. Kan man ende søkknappen fra bing til feks google? Hvis nei, er bing blitt bedre for norske søk?

5. Kan jeg se sendte mails i mail-appen?

Lenke til kommentar

Kom da ikke mye informasjon på denne konferansen? Litt smått om at det skal komme diverse applikasjoner, men det helt uten dato eller informasjon om hva som faktisk vil komme. Videre var det bare litt informasjon og preview av ny lockscreen og den nye hovedskjermen hvor du nå kan mikse og mekke litt mer selv også har du en barnevennlig telefon.

Det må da komme litt mer enn bare dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg lurer litt på info rundt xbox music.

Er dette gratis for de som har WP8?

Vil det være mulighet for offline spillelister slik som på wimp og spotify?

Nei, 99 kr i mnd.

Ja, offline har vært standard siden dag 1 i Zune, nå Xbox, Music. Både på PC og WP.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Kun én mobil ettersom det går på Microsoft-kontoen som du bruker på tlf-en. Hvis du bruker samme MS-konto på alle telefonene/pc-ene, tror jeg det er maks 3.

Lenke til kommentar
With an Xbox Music Pass subscription, you can download, stream, and listen to as many songs from the Xbox Music store as you want, as often as you want.

You can download and sync Xbox Music Pass items to a combination of four different computers or Windows Phones. For example, you can download music to your home computer, work computer, laptop, and Windows Phone. Or you can download music to one computer and then sync that music to a Windows Phone, Xbox 360 console, and another computer.

Kilde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...