Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikea

 

Morsomt hvor mange ubrukelig apper vi gjør oss avhengige av. Jeg har ikke appen selv, men jeg kan aldri få meg til å tro at den appen er et must.

 

Like banalt er det for min del, da jeg ikke kommer til å kjøpe en WP-telefon igjen før de oppdaterer appen, eller det kommer en 3de parts musikk-app med mulighet for strip-search (touch) for å spole i musikk. Å holde inn en knapp for å spole er bare discman fra 1999 og totalt ubrukelig til å spole i podcasts som varer i 2+ timer. Rett og slett helt utrolig at det ikke finnes i noen WP musikk-apper jeg har sett hittil.

Lenke til kommentar

 

Morsomt hvor mange ubrukelig apper vi gjør oss avhengige av. Jeg har ikke appen selv, men jeg kan aldri få meg til å tro at den appen er et must.

 

Like banalt er det for min del, da jeg ikke kommer til å kjøpe en WP-telefon igjen før de oppdaterer appen, eller det kommer en 3de parts musikk-app med mulighet for strip-search (touch) for å spole i musikk. Å holde inn en knapp for å spole er bare discman fra 1999 og totalt ubrukelig til å spole i podcasts som varer i 2+ timer. Rett og slett helt utrolig at det ikke finnes i noen WP musikk-apper jeg har sett hittil.

Skulle ha en del ting på Ikea og tenkte appen kunne være grei. Bare et eksempel, et dårlig et.

 

Er det noe av det spotify ikke kan gjøre?

 

Mazemap funker da bra til WP? http://use.mazemap.com/

pin til start eller lagre i favoritter.

Jo, har laget en tile av den, funker bra det.

 

 

 

Dårlige eksempler jeg kom opp med. Savnet en gang HBONordic og Viaplay, og inntil nylig en OK spotify app(kom vell for et par måneder siden?).

Endret av RAD1V
Lenke til kommentar

Bruker ikke Spotify siden de ikke får ut min musikk raskt nok etter release så jeg er avhengig av å ha en telefon med en god avspiller for MP3. Det jeg mener mangler er som vist nederst på bildet her, en strek med mulighet for raskt og enkelt å søke i sporet. Sånn som alle andre avspillere i verden har, men ikke windows phone sin...

 

android_music_windows17.png

Lenke til kommentar

Vet man kan holde inne knappen, men det fungerer langt fra tilferedsstillende.

 

Jeg må ha muligheten til å spole fordi jeg hører på podcasts og mixtapes som ofte er 2+ timer lange. Og jeg hopper ofte litt frem og tilbake, eller vil høre deler om igjen. En bagatell, ja, men etter noen måneders bruk med en Lumia 800 (og jeg hører på musikk fra telefonen flere timer daglig pga. lang reisevei til jobb) ble det så irriterende at jeg gav opp. Mye av irritasjonen stammer også bare fra det rene faktum at det ikke eksisterer.

 

Liker det meste andre med WP og gleder meg til den dagen de faktisk kommer seg opp på par med Android/iOS på hardware siden også (spes. mtp 1080p skjerm). Da kan jeg vurdere om det er verdt å ignorere denne latterlige mangelen til fordel for at OSet ellers er en drøm.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Vet man kan holde inne knappen, men det fungerer langt fra tilferedsstillende.

 

Er helt enig i at som multimedia telefon for oss som foretrekker å legge musikken direkte inn på tlf, fungerer WP ikke veldig brå. Manglende støtte for spillelister, rangeringer er noe jeg savner. Slik det ser ut nå går jeg tilbake til iPhone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...