Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

interessant.

men har denne appen den samme bugen, med at hashtags ikke blir"registrert" og at bildet ikke legger seg inn som "nytt" rett etter uploading?

 

jeg må uploade via android/instagram for å få reaksjoner fra andre enn de som allerede er followers. Utrolig irriterende.

Har du prøvd gjennom den appen du bruker de siste dagene? Har vært mye krøll fra Instagram sin side de siste ~2 ukene for 3. party apps. Det skal være ordnet nå, og kan jo hende det var problemet?

Lenke til kommentar

Har du prøvd gjennom den appen du bruker de siste dagene? Har vært mye krøll fra Instagram sin side de siste ~2 ukene for 3. party apps. Det skal være ordnet nå, og kan jo hende det var problemet?

 

hmm nei, ikke prøvd...

det har ikke vært noen oppdatering på Instance, så jeg har ikke tenkt noe på det. men om det har vært Instagram/3.parties som har vært problemet er det jo verdt et nytt forsøk.

 

har slått meg til ro med å hente et bilde i skydrive med gamle Note`n min, bilde tatt med Lumia, og legger det ut derfra. Dette er vel egentlig den siste brikken som ennå ikke har falt på plass etter jeg gikk over til WP, og den eneste grunnen til at jeg fremdeles har en android..

 

skal straks på ferie i Asia, og det hadde jaggu vært gøtt og sloppe å drasse med meg en svær Note i sekken..

 

skal gi tilbakemelding på hvordan det fungerer senere

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg er ganske misfornøyd med input forsinkelsen til min lumia 925. Det var mindre forsinkelse på min lumia 800. Prøvde en iPhone 5 i ste, myyye bedre. Min lumia 925 er ikke like ille som en Galaxy s3, men det blir min siste wp8 hvis det ikke blir bedre i fremtidige generasjoner.

Enig. De gamle wp7-telefonen var mye bedre på input lag enn de wp8-mobilene jeg har prøvd. Aner ikke hvorfor det er slik?!

Lenke til kommentar

interessant.

men har denne appen den samme bugen, med at hashtags ikke blir"registrert" og at bildet ikke legger seg inn som "nytt" rett etter uploading?

 

jeg må uploade via android/instagram for å få reaksjoner fra andre enn de som allerede er followers. Utrolig irriterende.

Har ikke peiling, bruker sjeldent hashtags. Men du kan google 6tagram hashtag problem eller noe lignende, så finner du sikkert svar.

Lenke til kommentar

Du må være respektert i IT-verdenen, kun veldig viktige personer (VIP) som får æren av å prøve private betaversjoner.

 

Neida, jeg fylte inn nødvendig informasjon her. Men frykter for at han har stengt for flere beta-testere. Kan alltids høre med han på twitter @RudyHuyn

 

Hehe...type du.. :)

 

takk skaru ha kjakan, skal gjøre et forsøk(:

 

Edit: leser nå at det er mange som sliter med hashtags, men det virker ikke å være bare WP-bruker som sliter...litt random kan det se ut til...sprøtt..

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Enig. De gamle wp7-telefonen var mye bedre på input lag enn de wp8-mobilene jeg har prøvd. Aner ikke hvorfor det er slik?!

 

Jeg vet ikke hvorfor, men det virker som touchinputen blir sendt gjennom et mye kraftigere/større lavpassfilter enn det som ble gjort i wp7. Touchinput sendes gjennom et lavpassfilter for å filtrere ut høyfrekvent støy fra sensorer og slikt. Er temmelig sikker på at det er dette filteret som fører til denne forsinkelsen.

 

 

EDIT: Har sendt min mening til Nokia gjennom deres tilbakemeldingsapp (under instillinger). Gjør gjerne det dere også, klag på input lagen. Sånn at de skjønner at det ikke er akseptabelt.

Endret av Kirchhoff
Lenke til kommentar

 

 

hmm nei, ikke prøvd...

det har ikke vært noen oppdatering på Instance, så jeg har ikke tenkt noe på det. men om det har vært Instagram/3.parties som har vært problemet er det jo verdt et nytt forsøk.

 

har slått meg til ro med å hente et bilde i skydrive med gamle Note`n min, bilde tatt med Lumia, og legger det ut derfra. Dette er vel egentlig den siste brikken som ennå ikke har falt på plass etter jeg gikk over til WP, og den eneste grunnen til at jeg fremdeles har en android..

 

skal straks på ferie i Asia, og det hadde jaggu vært gøtt og sloppe å drasse med meg en svær Note i sekken..

 

skal gi tilbakemelding på hvordan det fungerer senere

 

neeida...er fremdeles rene møka her...har den samme uploading-issuen som tidligere...og # funker ikke...

 

kunne tenkt meg en Insta-app som ikke er 3.party

Lenke til kommentar

Hei

 

Har store problem med å få Wimp-appen til å lagre offlinemusikken på minnekortet. Er det mulig å komme rundt det? Bruker ein HTC 8S

 

min erfaring er at Wimp er full av bugs og annen møk til wp, og jeg har erfaring fra både wimp/spotify.

wimp har mye bedre utvalg av alternativ musikk, men jeg har hoppet over til Spotify inntil wimp klarer å skaffe meg en real update.

 

6tagram skal visst komme til uka?

skal være bedre enn de offisielle til andre plattformer...

http://www.wpcentral.com/beta-update-6tagram-windows-phone-8-progressing app link: wpcentral:show?article=beta-update-6tagram-windows-phone-8-progressing

 

Fett, takk for info(:

Lenke til kommentar

Jeg ser at Lumia 925 har begynt å dukke opp i nettbutikkene. Det opereres med to priser på tilsynelatende samme modell. F.eks. på Multicom ligger den inne med 3882,- og 5184,- uten at jeg ser noen forskjell og det ser ikke ut som de er bundet til noe abonnement. Noen som vet hva dette kommer av?

Lenke til kommentar

Opplever dere at adressefeltet i IE oppfører seg ulogisk? For eksempel om jeg skriver: wp så kommer wpcentral.com, men om jeg skriver wpc så forsvinner wpcentral.com fra forslag, men mange enkeltartikler kommer i steden: wpcentral.com/blablabla. Det ser ut som om den driter i hvilke side jeg går inn på oftest, den bare velger noen random som inneholder "wpc".

 

EDIT: Velger noe tilfeldig fra historien min. Av og til så lurer jeg på om Microsoft ikke har brukt sin egen programvare i hverdagen.

Endret av Kirchhoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...