Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så GDR2 er ikke tilgjengelig på Nokia modeller (Lumia 920, 925 eller 928) enda? Skuffende å se at Nokia ikke er av de første som er ute med disse oppdateringene når de tross alt er det eneste selskapet som faktisk satser litt på Windows Phone.

 

Nokia skal komme med en egen oppdatering samtidig. Tipper det drøyer oppdateringen litt.

Lenke til kommentar

Er vel heller Telenor, Netcom ++ som er trege som vanlig??

Tja, den er heller ikke tilgjengelig for operatører i USA osv., så tviler på det er dems feil. Det er nok Nokia sin "feil". Men husk det tar ekstra tid for Nokia sine oppdateringer, fordi de har mye ekstra. HTC og Samsung sender omtrent bare oppdateringene rett ut fra MS uten endringer.

Lenke til kommentar

Har problemer med å laste inn eposten fra Gmail. Sist gang klar var torsdag. Andre som sliter?

 

Har prøvd å slette. Og legge konto inn på ny.

 

edit fikk det til ved å slette konto igjen. Mulig jeg ikke bekreftet første gang.

Endret av kimare
Lenke til kommentar

 

 

Sliter du med innlogging?

 

Innloggingen er grei, men savner saldo direkte på skjerm, samt aktivitet på konto og selvfølgelig Max 500. Synes det blir for dumt at de skylder på at det ikke er så mange som har lastet ned appen på wp, så da blir det ikke noen prioritet. Eneste jeg savner på wp8 er at denne appen skal bli oppdatert og at det skal være mulig å laste opp bilder i tapatalk appen, noe som er på gang. Ellers så er wp8 et fantastisk os.

Lenke til kommentar

 

 

Innloggingen er grei, men savner saldo direkte på skjerm, samt aktivitet på konto og selvfølgelig Max 500. Synes det blir for dumt at de skylder på at det ikke er så mange som har lastet ned appen på wp, så da blir det ikke noen prioritet.

 

ja det er rævva, har kontaktet dnb jeg også og fått samme svar.

får enkelt sjekket saldo på div. kontoer ihvertfall, hvilket er det eneste jeg bruker appen til, kjekt når man er på reise.

noe som helst annet har jeg faktisk aldri testet.

 

Dnb er i det minste ærlige og sier det som det er, de bryr seg ikke om oss. Det skal de ihvertfall ha.

Lenke til kommentar

 

 

ja det er rævva, har kontaktet dnb jeg også og fått samme svar.

får enkelt sjekket saldo på div. kontoer ihvertfall, hvilket er det eneste jeg bruker appen til, kjekt når man er på reise.

noe som helst annet har jeg faktisk aldri testet.

 

Dnb er i det minste ærlige og sier det som det er, de bryr seg ikke om oss. Det skal de ihvertfall ha.

 

Haha. Sant

Lenke til kommentar

Har da lastet ned betaen av 6tagram. Herlig versjon av Instagram, laget av Rudy Huyn. Samme man som laget 6sec (Vine). Daniel Gary skal slite med Instance for fremover etter at denne ble laget. Har filter fra offisielle Instagram, bedre activityfeed, mulighet for å legge til video (mot kostnad, videoer legges ut på hans egen server.).

App'en skal visst være støttet av Instagram også.

Lenke til kommentar

Har da lastet ned betaen av 6tagram. Herlig versjon av Instagram, laget av Rudy Huyn. Samme man som laget 6sec (Vine). Daniel Gary skal slite med Instance for fremover etter at denne ble laget. Har filter fra offisielle Instagram, bedre activityfeed, mulighet for å legge til video (mot kostnad, videoer legges ut på hans egen server.).

App'en skal visst være støttet av Instagram også.

 

interessant.

men har denne appen den samme bugen, med at hashtags ikke blir"registrert" og at bildet ikke legger seg inn som "nytt" rett etter uploading?

 

jeg må uploade via android/instagram for å få reaksjoner fra andre enn de som allerede er followers. Utrolig irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...