Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flyter ikke noe spesielt bedre enn min 920, men selv om vi sier iPhone flyter bedre vil jeg absolutt hatt en 920 i stedet.

 

Pga design, skjerm, UI, og mange flere ting. Men mest design, skjerm og UI tror jeg.

 

Bedre utvalg på apps? Jo de har flere apps. Men det er ikke enormt mye iPhone kan som min 920 ikke kan gjøre for meg.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Er skuffa over Nokia.Synes ikke de når iphone til knærne engang.Dessverre.Hadde håpet på mer.

 

Jeg skal være enig med deg til en viss grad, en svært liten grad vel å merke...

Det jeg reagerer på er hvor variabelt "telefonien" fungerer for hver enkelt bruker - dette være brukere som har kjøt den nøyaktig samme telefonen som får vidt forskjellige opplevelser.

 

Mange har slitt med Store de siste dagene - Jeg har aldri lastet ned flere apper noensinne og alt fungerer knirkefritt.

 

noen har slitt med navigasjonsappen - jeg har nettopp brukt den 2 dager i strekk og den har tatt meg til bade "små og store steder", knirkefritt.

 

Jeg kan ikke ha på 4G på min 920, telefonen kollapser totalt - andre bruker 4G knirkefritt.

 

Jeg har aldri hatt det så gøy med en telefon noensinne men jeg reagerer på hvor forskjellig det fungerer for hver enkelt.

Lenke til kommentar

smaken er som baken.personlig syns jeg ikke os et er bra nok.for mye bugs og andre småting som ios løser på en bedre måte.ios er mye mer oversiktlig og enklere i bruk.

 

Det er visse ting som må fikses ja, men jeg har litt inntrykk av at WP er "født på ny" med W8, og alle trenger litt tid før de lærer å gå skikkelig.

 

Det skal jo være en fet oppdatering på vei, og jeg tror mye blir fikset da :)

 

Jeg hadde uansett aldri i verden kjøpt meg en Iphone :rofl:

Lenke til kommentar

Windows Phone flyter utrolig bra, men kan ikke akkurat påstå at det flyter noe bedre enn iOS men sammenlignet med Android så er jo både iOS og Windows Phone en velsignelse å bruke.

 

Litt teppebombing å skyve alt med android under samme greie. Er uenig med dette her ift min erfaring med 920 og s4 feks.

 

Moonray: syntes ikke det er mer oversiktlig eller enklere i bruk. Men begge to faller glatt imot android der for meg.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Noen andre som får Nokia sine apps inn på andre enheter?

Har en Ativ S og får ikke installert de HERE programmene som nå skal være tilgjengelig (Telenor)

 

Før måtte du sette område til f.eks USA for å kunne innstalere de på andre enheter. Nå har de dukket opp på min Ativ med Norge som område i hvert fall. Det er kun Maps som er gratis, Transit koster 14,-, og Drive+ koster 251,-

 

Gratis versjonen av Drive fungerer vel kun i USA, Canada og noen andre land.

 

Søk etter "Here Europe"

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve å installere manuelt hvis det går. Velg "download and install" nederst på siden.

 

swapchat

http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/swapchat/b4282c22-8ec4-4f02-9f24-7ce10163c8fc

 

swapchat free

http://www.windowsph...77-3b513302c9b2

 

Link til den norske "Swapchat Free" siden.

http://www.windowsph...77-3b513302c9b2

 

edit: Oppdatert linker til "swapchat free"

Endret av FBEN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...