Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme problemet her. Har Samsung Ativ.

 

Hei igjen kjakan, har funnet en løsning på problemet :)

-Last ned Instagraph (trenger ikke avinstallere Instance av den grunn)

Jeg bruker fremdeles Instance som viewer, men når jeg nå laster opp et bilde i Instance går det automatisk over i Instagraph som ikke har denne buggen, altså, Instagraph tar over opplastingen.

Lenke til kommentar

 

 

Hei igjen kjakan, har funnet en løsning på problemet :)

-Last ned Instagraph (trenger ikke avinstallere Instance av den grunn)

Jeg bruker fremdeles Instance som viewer, men når jeg nå laster opp et bilde i Instance går det automatisk over i Instagraph som ikke har denne buggen, altså, Instagraph tar over opplastingen.

 

strålende, takk

Lenke til kommentar

Dersom jeg får min HTC 8X frastjålet (Windows Phone er jo de mest attraktive, ikke sant?), vil jo da tyven få tilgang til alt som er av info om meg (kalender, e-post og ikke minst SkyDrive). Vil telefonen låse seg for dens nye eier dersom jeg trykker på "Lås" og/eller "Slett telefon" på min konto? Jeg har ikke lyst til å trykke på noen av dem bare for å se hva som skjer siden telefonen min heldigvis ikke er stjålet.

 

Jeg prøvde å endre passord på Microsoft-kontoen min for å se om jeg måtte logge inn på nytt på telefonen, men der har jeg fremdeles tilgang til alt med det gamle passordet. Det samme gjelder forøvrig alt på PCen (Win8).

 

Jeg vil jo gjerne være sikker på at skade minimeres dersom dette skulle skje. Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar

 

 

Jeg vil jo gjerne være sikker på at skade minimeres dersom dette skulle skje. Noen med erfaringer?

 

Finner ingen telefonlås/kodegreie i farta, men denne er kanskje greiere slik at du selv slipper å slå en kode hver gang du slår på telefonen.

 

Sett koder/passord ved de tingene du synes er viktigst på telefonen: http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/keeper-password-data-vault/8d9e0020-9785-e011-986b-78e7d1fa76f8

Lenke til kommentar

Så telefonen blir helt ubrukelig til pin-koden er blitt tastet inn. :)

 

Hmmm...jeg fikk den betryggende beskjeden: "Vi kan dessverre ikke låse telefonen din akkurat nå. Vi fortsetter å prøve og sender en e-post til...".

 

Men hvis de setter inn nytt SIM-kort, vil de vel få tilgang til alle mine tjenester igjen?

Endret av Firmus
Lenke til kommentar

Det Firmus prater om er https://www.windowsp...m/en-us/my/find

 

 

hmm...jo denna er jo grei..

men hva, når poenget er at telefonen skal være konstant/øyeblikkelig låst for uvedkommende?

ble meget nysgjerrig på dette, og overasket over at jeg ikke finner noen phone-lock app, siden det ikke ligger noe integrert i telefonen.

 

Jeg hadde en app på min gamle android, og det var drøssevis av dem - en som gjorde at jeg måtte slå en kode eller lage et spesielt sveip for å åpne telefonen..slo man feil et par ganger mått man logge seg på gjennom en PC osv..

 

Jeg skal på ferie til Kambodsja om noen uker, og om telefonen blir stjålet eller mistet kan jeg garantere at jeg ikke får muligheten til å sette meg ved en PC og bruke FindMyPhone..

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer rundt både Wimp og Spotify til W8?

 

Har brukt Wimp et par måneder, bruker det veldig mye, synes det er fett å støtte norskt fremfor svenskt og synes jeg finner en del større utvalg av alternativ musikk på wimp fremfor Spotify.

Men er nå møkkalei wimp-appen og synes det er tragisk at det ennå ikke er kommet en diger oppdatering til den når man leser reviews i windowsapp-store..

 

til dere som har testet ut begge, hvem fungerer best til W8-telefoner? Selv har jeg Lumia920.

 

Edit: Jeg tar heller og tester Nokia-Music, hvorfor ikke..Nokia har jo vist stor kvalitet i det siste men N-M har liksom gått meg hus forbi.

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Man kunne se snaps så ofte man ville med swapchat da (gå ut av app før tiden renner ut). Skjønner at de vil ha kontroll over hvilke apper som kan brukes. Men timingen var maks uflaks for meg da.

 

Legger til: Er det noe som heter chatsnap til wp8? Finnes det noen alternativer? Piratversjon av swapchat som fortsatt kan instaleres?

Endret av Kirchhoff
Lenke til kommentar

Hva er det nå som skjer da! Driver og klargjør mobilen for avreise mot varmere strøk, men får ikke installert en dritt fra Appstoren. "krever handling" står det halveis ut i nedlastingen? Thats it.

 

EDIT: Å fy faen...dette her er sånn dritt i ikke finner meg i på en telefon.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...