Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer det noen oppdateringer av OSet i nærmete fremtid?

 

Tenker på fix av barnesykdommer og slikt siden det er et relativt nytt OS.

 

Ja, det kommer oppdateringer i løpet av året (hvilke og eventuelt når husker jeg ikke helt).

 

Nå har dog ikke jeg noe spesielt problem med min Lumia 920, så barnesykdommer ser jeg lite til. Derimot er det enkelte funksjoner jeg kunne tenkt meg som enda ikke er implementert, og noen flere funksjoner på innebyggede applikasjoner. Men min personlige teori er at de neste oppdateringene vil gjøre opp for mye av det.

 

Les litt her om oppdateringer fra Microsoft:

http://www.zdnet.com/microsoft-shares-details-about-its-next-windows-phone-8-update-7000015366/

 

Les litt her om oppdateringer fra Nokia:

http://www.theverge.com/2013/5/14/4327026/nokia-lumia-windows-phone-update-fm-radio-july

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Nå har dog ikke jeg noe spesielt problem med min Lumia 920, så barnesykdommer ser jeg lite til.

 

..et par ting...

 

..ønsket om å kunne ha på 4G uten å få total kollaps...(gjelder tydeligvis ikke for alle)

...bedre syncing med Outlook... (hvisse mail nekter å fjerne seg fra mobilens inbox, selv etter å ha slettet de flere ganger)

....bugs i ord-stavingslista...(noen ord nekter å la seg lagre og noen korte ord kommer kun i stor-bokstav-format)...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når man har nummertastaturet på skjermen, og skal taste inn nummeret man skal ringe. Finnes det da noen mulighet for å kunne søke i kontakter direkte herfra? Ved å taste begynnelsen av nummeret, eller tallet 3, for å få opp alle kontakter på bokstaven D f.eks?

Endret av pOOf
Lenke til kommentar

Jeg har plutselig fått problemer med et par apper, og lurer på om det er flere som har det samme problemet eller om noen har en løsning på forferdlighetene..?

 

-Simple Calendar, fungerer meget bra og føles som en liten oppgradering/forlengelse av den intergrerte Calendar.

Har som options å få opp de 3 neste appointmentsa i lock-screen - men får ikke deaktivert den intergrerte Calendar slik at jeg nå får dobbelt opp å gjøre ifølge lock-screen.

Jeg får deaktivert Calendar, men det er bare frem til jeg legger inn en ny avtale i Simple Calendar - da aktiveres den igjen..

 

-Instance, får ikke lenger lastet opp bilder. Alt annet fungerer, men ved opplasting står det bare og laster i all evighet..

Det har blitt slik i løpet av den siste uken uten at det har vært noen oppdateringer på appen som kan ha surra det til..

 

Har reinnstallert begge appene og restartet telefonen uten at dette hjalp.

 

Jeg mener å huske det var en oppdatering igår på "Nokia-et-eller-annet" som muligens hadde med seg ymse bugs?

Lenke til kommentar

-Instance, får ikke lenger lastet opp bilder. Alt annet fungerer, men ved opplasting står det bare og laster i all evighet..

Det har blitt slik i løpet av den siste uken uten at det har vært noen oppdateringer på appen som kan ha surra det til..

 

Samme problemet her. Har Samsung Ativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...