Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De dupliseres selv om de ikke ligger på minnekort. Jeg har 920 og har det problemet også. Leste et tips om at det var fordi musikken ble synkronisert til Xbox Music Cloud eller hva det heter, men selv etter at jeg har deaktivert det, sliter jeg. Har også prøvd å renske ID-taggene til musikkfilene, det hjalp noe, men ikke 100% ...

Jeg har deaktivert synkroniseringa med Xbox Music og gjort det meste jeg har funnet av tips og tricks, men stadig vekk dupliseres sangene. Dette problemet er jeg ganske sikker på oppstod etter Portico-oppdateringa, og oppdateringa etter det fiksa det ikke. Det begynner å bli rimelig irriterende og måtte formatere minnekortet og legge musikken inn igjen flere ganger i måneden, og måtte bruke shuffle hele tida for ikke å høre de samme sangene flere ganger etter hverandre. Når en såpass stor bug har eksistert siden i fjor så er det passe dårlig av Microsoft og ikke komme med en fiks snart hvis de virkelig vil ta opp kampen med de andre...

Lenke til kommentar

Dersom det er slik som hos meg, der jeg hadde musikkfiler på minnekortet og kopierte disse over til telefonen, var det bare å trykke der det står "alle". Da har du valget mellom å vise filene på alle, mobil eller minnekort. "Alle" viste dermed 2 av alle sangene.

 

Edit: Ser ut som om du sliter med noe annet.

Endret av Oddybody
Lenke til kommentar

Ja, jeg er enig i at det er en fryktelig irriterende bug. Jeg merket ingen forskjell verken før eller etter Portico, og heldigvis bruker jeg mer Spotify enn lokalt musikkbibliotek (selv om Spotify-appen ikke akkurat er den flotteste i verden, men det er en annen sak).

 

Microsoft er jo klar over feilen, siden de har forslag til løsninger på sine egne nettsider.

Lenke til kommentar

Mulig problemet var der før Portico også, men jeg la ikke merke til problemet før etterpå. Jeg har bare sangene på minnekortet, har ikke plass på telefonen til å legge de der. Nå er det ei drøy uke siden sist jeg formaterte minnekortet og la de inn på nytt, og nå listes hver sang opp fem ganger. Før jeg formaterte var de listet opp 13 ganger, og da tok det inntil 30 minutter fra jeg hadde trykka play til musikken starta, om ikke hele telefonen gikk helt i lås, og i mellomtiden var den ubrukelig. Virker også som om mange av de første sangene (de som begynner navnet med 1.) i hvert album er borte. Jeg brukte Spotify før, men måtte fjerne alt som var nedlastet for å få kjørt inn forrige oppdatering. Teit at man ikke får lagret applikasjonsdata på minnekortet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg har brukt TomTom på mobiler siden ca 2006, og synes det har fungert meget bra. Synd den ikke finnes for WP (enda), men det må da finnes andre som er brukbare?

Lenke til kommentar

Nokia/Here Drive er noe sabla skjit. Kartene litt ut i distriktet er jo så utdaterte at det er skremmende. En vei som ble bygd i 2004 er ikke på kartet blant annet....

 

I forhold til bing maps er jo Nokia/here maps helt fantastisk! Jeg kan ikke si noe hvordan det er på landet. Jeg har brukt begge deler i Trondheim og Bergen. Bing maps klarer ikke engang å finne adresser i byene. Det kan hende at det er fordi bing ikke tar hensyn til vegen/veien og mellomrom mellom navn og vegen/veien.

Lenke til kommentar

Ble en Lumia 620 på meg i dag, trenger en oppegående telefon til sydenturen neste mnd. samt jeg var veldig nysgjerrig på W8, og litt lei Android så da utgikkk den platformen. For 1195,- virker det å være en sabla fin telefon altså, og så liten og god å holde i :p

 

Bruker til vanlig en iPhone 5, denne har jeg nå lagt innn iOS7 BETA 1 på, så er ikke alltid jeg kan stole på batteriet her. Og all out fylla i syden, frister heller ikke med iPhonen.

 

Blir nok å bruke Lumiaen noen dager nå, blir morro. Skulle dog gjerne hatt Snapchat, som jeg desverre bruker altfor mye...lastet ned den uoffisielle versjonen, men den klikka mongo med en gang jeg prøver å logge inn.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ble en Lumia 620 på meg i dag, trenger en oppegående telefon til sydenturen neste mnd. samt jeg var veldig nysgjerrig på W8, og litt lei Android så da utgikkk den platformen. For 1195,- virker det å være en sabla fin telefon altså, og så liten og god å holde i :p

 

Bruker til vanlig en iPhone 5, denne har jeg nå lagt innn iOS7 BETA 1 på, så er ikke alltid jeg kan stole på batteriet her. Og all out fylla i syden, frister heller ikke med iPhonen.

 

Blir nok å bruke Lumiaen noen dager nå, blir morro. Skulle dog gjerne hatt Snapchat, som jeg desverre bruker altfor mye...lastet ned den uoffisielle versjonen, men den klikka mongo med en gang jeg prøver å logge inn.

 

Har enda ikke kommet over en telefon Swapchat ikke fungerer på. Slett appen, restart og legg inn på nytt :)

Lenke til kommentar

Ikke for å drive promo, men Spaceworld selger Samsung Ativ S til 1990 som jeg syntes er latterlig billig for det jeg personlig mener er den beste Windows Phone 8 mobilen for øyeblikket.

Velkommen etter. Jeg kjøpte min Ativ S hos telenor for 999 kr, for snart tre uker siden. Den var ikke operatørlåst heller, selvom den vistnok skulle være det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...