Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Bare for å bekrefte det Zanta sier, Nei det er ikke mulig ennå.

Det er hvisse apper som kan fikse det, sånn halvveis, men det er masse troubleshooting for å få det til og det fungerer ikke 100%.

 

Det går ann å minne "De" på å få dette med i neste oppdatering her : https://twitter.com/WinPhoneSupport

 

Tror det er mange som synes dette er rart og det burde ikke være en stor jobb for dem å fikse det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg funnet et par andre alternativer som skal prøves

 

http://www.myshopi.com/OtherCountry/

http://web.valuephon...valuephone-apps

 

Endte opp med bare bruke ourgroceries.com fra telefonen min jeg. Hadde vært fint med tilbakemelding om noen av dem var brukenes :-D

 

Grocery Gadget virker faktisk ganske ok på windows telefonen da, android versjonen igjen virker ikke til være noe å skryte av, men skal teste litt :-D tnx

Endret av MoLvII
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Apple har sikkert hatt dette brukergrensesnittet i planene før Windows Phone. Så folk vil ikke si at Apple kopierte Microsoft, heller motsatt. :p

Lenke til kommentar

Poster denne her også :-)

 

 

Nå har jeg faktisk brukt Windows Phone 8 en del, og forskjellene er temmelig store i måten man navigerer og forholder seg til operativsystemet og UI. Det eneste som egentlig er likt er at begge ser veldig "back to basic" og flatt ut, men det er jo veldig begrenset hvor mange måter du kan få et flat UI med firkantede knapper til å se ut.

Lenke til kommentar

Endte opp med bare bruke ourgroceries.com fra telefonen min jeg. Hadde vært fint med tilbakemelding om noen av dem var brukenes :-D

 

Grocery Gadget virker faktisk ganske ok på windows telefonen da, android versjonen igjen virker ikke til være noe å skryte av, men skal teste litt :-D tnx

 

Myshopi har ikke synk, men de jobber visstnok med det. Videre har den bilde av alle varer, men de er listet på engelsk, det samme gjelder kategorier. Foreløpig er det ikke mulig å endre navn på varene. Oversiktlig og grei med stort potensiale, men ikke helt i land med denne. Først og fremst grunnet manglende synk, men også engelske navn i databasen er potensielt forstyrrende.

 

Shoppinglist fra valuephone var veldig enkel og manglet bla kategorier. Prøvde bare en veldig kort stund før den ble avinstallert.

 

mao fortsetter jakten. Hold meg/ oss oppdatert dersom du slumper over noe bra.

 

Mulig jeg ender på webbasert ourgrocery, det hadde vært enklere om de hadde en smarttelefontilpasset side.

Lenke til kommentar

Endte opp med bare bruke ourgroceries.com fra telefonen min jeg. Hadde vært fint med tilbakemelding om noen av dem var brukenes :-D

 

Grocery Gadget virker faktisk ganske ok på windows telefonen da, android versjonen igjen virker ikke til være noe å skryte av, men skal teste litt :-D tnx

 

Har testet Grocery Gadget var ikke noe for meg. Ser ut til å ende opp med Listonic. Ikke perfekt men god nok foreløpig. Har kategorier, og multi platform støtte (wp8/ ios/ android/ web)

Lenke til kommentar

Bruker grocery gadget jeg, funker såvidt mens jeg leter etter noe annet.

 

Noen som kan hjelpe meg med en app som har kontroll på databruk? Har bare 1gb ink, Å ser gjennom djuice appen at jeg har brukt 700mb. Men aner ikke hva som bruker så mye data. Har brukt å ligge på ca 150-250mb med android så jeg lurer litt.

 

Kan det være at den bruker 3g hjemme? Synes det er litt vanskelig å vite om den er koblet opp på wifi med windows. :-(

Endret av MoLvII
Lenke til kommentar

Bruker grocery gadget jeg, funker såvidt mens jeg leter etter noe annet.

 

Noen som kan hjelpe meg med en app som har kontroll på databruk? Har bare 1gb ink, Å ser gjennom djuice appen at jeg har brukt 700mb. Men aner ikke hva som bruker så mye data. Har brukt å ligge på ca 150-250mb med android så jeg lurer litt.

 

Kan det være at den bruker 3g hjemme? Synes det er litt vanskelig å vite om den er koblet opp på wifi med windows. :-(

 

http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/activenet-now/9cf7d2a5-ddd5-48cf-aae8-0ec2ad4acfe8

Lenke til kommentar

 

 

Noen som kan hjelpe meg med en app som har kontroll på databruk? Har bare 1gb ink, Å ser gjennom djuice appen at jeg har brukt 700mb. Men aner ikke hva som bruker så mye data. Har brukt å ligge på ca 150-250mb med android så jeg lurer litt.

 

Du kan laste ned appen "Faktura" , om det ikke er den du mener med "Djuice-appen"..?

Det fungerer faktisk ganske så ok, bedre nå enn for et par måneder siden.

Det kan være litt treghet i den, men test den ut litt og bli kjent med den - sjekk dataforbruk, spill et par låter i Wimp eller gjør noe lignende som suger litt data og gå deretter inn på Faktura igjen for å se om dataforbruket har steget.

Obs: Faktura-appen bruker mellom 3 og 15 sekunder på å loade, så ikke bare gå inn og ut igjen.

 

Kan det være at den bruker 3g hjemme? Synes det er litt vanskelig å vite om den er koblet opp på wifi med windows. :-(

 

Last ned denne fra telefonappbutikken, da får du enkelt full kontroll : http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/connectivity-tiles/3587a122-054d-4f43-a3b8-880bd515000a

Lenke til kommentar

De dupliseres selv om de ikke ligger på minnekort. Jeg har 920 og har det problemet også. Leste et tips om at det var fordi musikken ble synkronisert til Xbox Music Cloud eller hva det heter, men selv etter at jeg har deaktivert det, sliter jeg. Har også prøvd å renske ID-taggene til musikkfilene, det hjalp noe, men ikke 100% ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...