Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Windows Phone noe tess? Bra batteri?

 

Kikker i hovedsak på 8x og 920.

 

Ønsker bytte ut min Sony ett-eller-annet som jeg overhodet ikke er fornøyd med.

 

Har ikke prøvd Windows Phone enda, så disse ser veldig interesant ut nå som de har sunket en del i pris.

 

Vurderer disse to opp mot og Optimus G.

Lenke til kommentar

Er Windows Phone noe tess? Bra batteri?

 

Kikker i hovedsak på 8x og 920.

 

Ønsker bytte ut min Sony ett-eller-annet som jeg overhodet ikke er fornøyd med.

 

Har ikke prøvd Windows Phone enda, så disse ser veldig interesant ut nå som de har sunket en del i pris.

 

Vurderer disse to opp mot og Optimus G.

 

Jeg har hatt min ativ s i en ukes tid nå å er kjempefornøyd. Jeg liker WP utrolig mye bedre enn Android atm. Android for min del føles litt uferdig.

 

Men det er mange som synes det er mange mangler bla i appstore, men for min del funker det kanon :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har funnet navigasjons-app som fungerer greit (og gjerne har speedometer også)? Jeg har hatt problemer med dette på "Kart" (kommer installert med telefonen, har Ativ S) og "gMaps". Jeg har lastet ned "GoogleMaps Client" også, men har ikke har fått prøvd den ut enda.

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med finne en app som kan erstatte our groceries? http://www.ourgroceries.com/ Raskt forklart handleliste som kan synkroniseres med flere enheter. Viktig at appen også fungerer med android, da resten av huset bruker det.

 

Er i samme båt, jakter erstatter for Our Groceries men jeg trenger en som også snakker sammen med iOS.

 

Onenote? mener at den er på Play, + skydrive. evnt. Evernote?

 

Har prøvd Onenote men det er ikke helt det samme.

 

Prøv ShopGlider. Den skal ha muligheten til å synkronisere med android-app og nettside, i alle fall. - http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/shopglider/c44967f0-40e9-df11-9264-00237de2db9e

 

Desverre finnes ikke denne til iOS.

 

Er det noen som har prøvd Grocery Gadget? Ser den får lunkne tilbakemeldinger i app store. Samt at den er høyt priset i forhold til lignende apper. Foreløpig er dette eneste alternativet med WP/iOS synk eg har funnet.

 

http://www.grocerygadgets.com/how-grocery-gadgets-work.aspx

Lenke til kommentar

Da har jeg også endelig gått til innkjøp av WP-telefon. Men er forholdsvis grønn foreløpig, og et spørsmål jeg lurer på er: Hvordan får man skrudd av "roter skjerm" funskjonen? Det var meget enkelt for Android i hvert fall, og er litt irriterende når skjermen roterer når man ligger i sengen og skal lese noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Har ikke sett at det er mulig å låse skjermen hverken på 7.x eller 8. Mulig jeg har oversett noe, det er merkelig om en så viktig funksjon mangler. Du kan låse i noen apper, men da låses det kun for appen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...