Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er den sammenlignet med MetroTube? Det er særlig én funksjon jeg syns er snerten; at den fortsetter å spille videoen etter at man har trykket på låseknappen.

 

Før noen spør - jeg spiller Beatles-album jeg ikke har lagret lokalt på telefonen via MetroTube i stedet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når du er inne i liste

Er der noen som vet hvordan man kan få info om hva app-oppdateringene inneholder? på min forrige fon fikk jeg alltid opp en liste over bugs&fixes og div. forandringer som var blitt gjort etter siste oppdatering..

Når du er inne i listen over de programmene som har oppdateringer, kan du trykke på det programmet du vil ha info om. Da kommer du inn på program kortet til det programmet, og oppdateringsinfo vil stå der, hvis utvikler har lagt det inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når du er inne i liste

Når du er inne i listen over de programmene som har oppdateringer, kan du trykke på det programmet du vil ha info om. Da kommer du inn på program kortet til det programmet, og oppdateringsinfo vil stå der, hvis utvikler har lagt det inn.

 

ok takk, skal teste det neste gang det blir no oppdatering...håper det skjer snart, digger updates :)

Lenke til kommentar

Har det kommet noe mer informasjon rundt Windows Blue oppdateringen? Hva er det folk forventer å se, er det store forandringer i vente?

 

Microsoft går jo virkelig inn for å skape et skikkelige integrert økosystem med Windows 8, Windows RT, Windows Phone og ikke minst Xbox One og det hele.. Men så langt så har jo ikke ting vært helt 100% på noe plan, ting som Smart Glass har jo ikke fungert spesielt bra, i det hele tatt så har vell egentlig samtlige produkter hatt et veldig "Alpha" / "BETA" preg over seg og det er på full tid at Microsoft begynner å ta ting litt på alvor og setter utvikling i full gir før folk får ting litt for mye i vrangstrupen, spesielt nå som Google og Android er mer populært enn noengang og de som ønsker en integrert tilværelse stortsett har kommet seg dypt inn i Apple sitt økosystem allerede.

Lenke til kommentar

DNB`s bank-app på Lumia920 : Noen som klarer å logge seg på? og eventuelt, har du lastet ned no ekstragreier, et eller annet java eller BankId-greier?

 

Hos meg stopper det opp i siste steg, der jeg skal godkjenne en sammensetning av 2 ord som skal poppe opp i en egen rute...skjermen blinker ca hvert 5. sek og ingen rute dukker opp..

 

DNB-forum kunne ikke hjelpe meg, annet enn å opplyse om at W-apper ikke har vært den høyst prioriterte plattformen å fikse bugs i..(?)

Lenke til kommentar

DNB`s bank-app på Lumia920 : Noen som klarer å logge seg på? og eventuelt, har du lastet ned no ekstragreier, et eller annet java eller BankId-greier?

 

Hos meg stopper det opp i siste steg, der jeg skal godkjenne en sammensetning av 2 ord som skal poppe opp i en egen rute...skjermen blinker ca hvert 5. sek og ingen rute dukker opp..

 

DNB-forum kunne ikke hjelpe meg, annet enn å opplyse om at W-apper ikke har vært den høyst prioriterte plattformen å fikse bugs i..(?)

 

Tanten min har en iPhone 4S, klarer heller ikke logge seg inn med Bank ID på mobil på DNB.

Lenke til kommentar

Tanten min har en iPhone 4S, klarer heller ikke logge seg inn med Bank ID på mobil på DNB.

 

hmm..har slitt til tider med den gamle androiden min og, gjerne i utlandet og med halvgodt wifi-signal..men med 920 går det ikke uansett..

 

Trenger egentlig ikke denne appen heller...rater den 1-stjerne og avinnstallerer møkka.. :hrm:

Lenke til kommentar

Noen som har testet Xbox Smart Glass eller hva det heter? Ser at Microsoft annonserer dette som en direkte konkurrent mot Apple sin AirPlay. Men hvor Apple, som med stortsett alt de gjør har låst AirPlay til utelukkende Apple enheter og løsninger. Microsoft på sin side åpner jo opp for Smart Glass på alt fra Windows, Windows RT, Windows Phone, Android og iOS.

 

Dette høres jo vell og bra ut, men jeg kan knapt finne noe som helst detaljert informasjon om hva Smart Glass faktisk er og gjør. Hvilken bitrate snakker vi om ved streaming av musikk, hvilken bitrate og hvor stor komprimering snakker vi om når det gjelder streaming av video?

 

Og sist men ikke minst, vil Microsoft noengang åpne opp så det faktisk er mulig å integrere Smart Glass mot høyttalere osv sånn som med AirPlay? Apple har jo en grei løsning med Apple AirPort Express og Apple TV kan gjøre om stortsett hvilket som helst anlegg til en AirPlay løsning for et par hundrelapper, så vidt jeg vet så kan du kun få Smart Glass ved å bruke en bråkete og stor Xbox 360?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...