Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt en Nokia Lumia 920 en god stund å gått over til Samsung Ativ S må si jeg er mer forøyd med Ativ S selv om jeg ikke kan lade trådløst å bruke HERE appene, ingen feil eller andre ting som jeg slet med på nokian (restarta, veldig dårlig batteri, treg i spotify osv osv)

 

Foresten nå har netcom kommet med nye abo, gratis sms og ringing men d du betaler for datatrafikk som er sykt genialt!

Lenke til kommentar

Foresten nå har netcom kommet med nye abo, gratis sms og ringing men d du betaler for datatrafikk som er sykt genialt!

 

Dette er jo OT men jeg synes ikke det er så genialt, du betaler sykt mye for data.

Hos djuice for kr 299 får du 1000 minutter, 1000 sms, 1000 mms og 3000 MB.

Hos NetCom får du kun 1,5 GB til den prisen, kr 299.

Lenke til kommentar

Dette er jo OT men jeg synes ikke det er så genialt, du betaler sykt mye for data.

Hos djuice for kr 299 får du 1000 minutter, 1000 sms, 1000 mms og 3000 MB.

Hos NetCom får du kun 1,5 GB til den prisen, kr 299.

 

De eneste disse nye variantene av abonnementer Netcom nå har kommet med som dette fungerer for er de som egentlig kun ringer og sender sms. Netcom i ett nøtteskall. Jeg venter fortsatt på Bank ID og driter i 2 for 1 på kino. Dritt lei reklamen deres også (for ikke å snakke om reklamene til Onecall!).

 

Veldig glad firmaet mitt går fra Netcom til Telenor i løpet av året. Er lei dårlig dekning når man er så sentralt man overhodet kan være og mangelen på vesentlige funksjoner i 2013.

 

 

"Hei, vi lurte på om dere ville være....med...en...tur...på...kino..", merker jeg får brekninger hver gang jeg ser den reklamen. :dremel:

Lenke til kommentar

De eneste disse nye variantene av abonnementer Netcom nå har kommet med som dette fungerer for er de som egentlig kun ringer og sender sms. Netcom i ett nøtteskall. Jeg venter fortsatt på Bank ID og driter i 2 for 1 på kino. Dritt lei reklamen deres også (for ikke å snakke om reklamene til Onecall!).

 

Veldig glad firmaet mitt går fra Netcom til Telenor i løpet av året. Er lei dårlig dekning når man er så sentralt man overhodet kan være og mangelen på vesentlige funksjoner i 2013.

 

 

"Hei, vi lurte på om dere ville være....med...en...tur...på...kino..", merker jeg får brekninger hver gang jeg ser den reklamen. :dremel:

 

Jeg pleier vanligvis å bruke rundt 1000kr i måneden på mitt mob abo pga ringetid går over det jeg har, mobildata går også over, nå betaler jeg med netcom 399 for gratis ringe og sms og 3 gb data som holder for meg, så jeg sparer på det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...